Evenfall C-suomenlapinkoirat
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA
Ookkei, eli tässä tuleva sivun osoite: http://www.freewebs.com/syysruskan-kennel/simba.htm. Teen sivut ILMEISESTI automatkalla, ja kuvat tulevat sitten olemaan ne sun ottamat :---)
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA
^ hieman ot, mulla on jo pimun kuvat käytössä eräällä koirallani joten jos et laittais niitä kuvia?
//Emmää niitä just äskön laittanukkaa, ne on ollu jo parisen viikkoa. Ja on mullaki ne kuvat ollu ja oottamassa kauan aikaa.
//Emmää niitä just äskön laittanukkaa, ne on ollu jo parisen viikkoa. Ja on mullaki ne kuvat ollu ja oottamassa kauan aikaa.
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA
Jassoo. Että sillälailla. Kuvat löydettiin Shiroin kanssa jo puolivuotta / vuosi takaperin, joten.. Laitan silti kuvat Simballe.
-
Summer
- Ei riitä.
- Viestit: 337
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA
Susi-poika
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA
Don, muuten oikein hyvät mutta kasvattaja jäänyt ilmeisesti edellisen koiran sivuilta? ;) Toi näyttely mistä toi kuva on napattu on 2006 vuoden erkkari. Jaa eipä kai se haittaa vaikka samasta koirasta on kuvat kunhan ei sama kuva ole..?
Pöpö, tanks noi on ok, hyvät kuvat olet sinäkin saanut! :D
Kummallekin teistä onnea kisakentille ja muitakaas tosiaan tulla raapustamaan niitä kuulumisia jossain vaiheessa!
//Niin ja lähetin noi rekisteröinnit, että kannattaa käydä vilkuilemassa koska ne on lisätty listan jatkeeksi
Pöpö, tanks noi on ok, hyvät kuvat olet sinäkin saanut! :D
Kummallekin teistä onnea kisakentille ja muitakaas tosiaan tulla raapustamaan niitä kuulumisia jossain vaiheessa!
//Niin ja lähetin noi rekisteröinnit, että kannattaa käydä vilkuilemassa koska ne on lisätty listan jatkeeksi
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - Hobu sivut
Sori ku kesti sivuissa, mutta kun koulut alkoivat ja ennen niitä oli kaikenlaisia irl kiireitä...
Sipsi.
Sipsi.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - Hobu sivut
^Joo ei toi tietenkään haittaa kun nyt vain tietää että ne sivut joskus tulee :D Ihana neiti <3 Lisäilen nämä vielä tonne kasvatus sivulle niin sitten olisi pentue kasassa. Onnea sullekin kisakentille!





