Evenfall C-suomenlapinkoirat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Summer »

Ookkei, eli tässä tuleva sivun osoite: http://www.freewebs.com/syysruskan-kennel/simba.htm. Teen sivut ILMEISESTI automatkalla, ja kuvat tulevat sitten olemaan ne sun ottamat :---)
Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Roosa
Nakkisotilas
Viestit: 287
Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Roosa »

^ hieman ot, mulla on jo pimun kuvat käytössä eräällä koirallani joten jos et laittais niitä kuvia?

//Emmää niitä just äskön laittanukkaa, ne on ollu jo parisen viikkoa. Ja on mullaki ne kuvat ollu ja oottamassa kauan aikaa.
mikä boogie?

TAUKOILUA VIRT. KOIRISTA
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Summer »

Jassoo. Että sillälailla. Kuvat löydettiin Shiroin kanssa jo puolivuotta / vuosi takaperin, joten.. Laitan silti kuvat Simballe.
Kuva Kuva Kuva Kuva
Summer
Ei riitä.
Viestit: 337
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Summer »

Nonniin, nyt ovat simban sivut valmiit! := D
Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Susi-poika
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Don, muuten oikein hyvät mutta kasvattaja jäänyt ilmeisesti edellisen koiran sivuilta? ;) Toi näyttely mistä toi kuva on napattu on 2006 vuoden erkkari. Jaa eipä kai se haittaa vaikka samasta koirasta on kuvat kunhan ei sama kuva ole..?
Pöpö, tanks noi on ok, hyvät kuvat olet sinäkin saanut! :D
Kummallekin teistä onnea kisakentille ja muitakaas tosiaan tulla raapustamaan niitä kuulumisia jossain vaiheessa!

//Niin ja lähetin noi rekisteröinnit, että kannattaa käydä vilkuilemassa koska ne on lisätty listan jatkeeksi
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - Hobu sivut

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Nosto
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - Hobu sivut

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Sori ku kesti sivuissa, mutta kun koulut alkoivat ja ennen niitä oli kaikenlaisia irl kiireitä...

Sipsi.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Evenfall C-suomenlapinkoirat - Hobu sivut

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

^Joo ei toi tietenkään haittaa kun nyt vain tietää että ne sivut joskus tulee :D Ihana neiti <3 Lisäilen nämä vielä tonne kasvatus sivulle niin sitten olisi pentue kasassa. Onnea sullekin kisakentille!
Vastaa Viestiin