IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria, nimet esillä !
Shiroi
Jalostukseen saat käyttää jos tahdot, mutta ensin kannattaa asiasta jutella minun kanssani. :)
Jalostukseen saat käyttää jos tahdot, mutta ensin kannattaa asiasta jutella minun kanssani. :)
-
Siru
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 568
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 10:10 am
Re: IW havannankoiria, nimet esillä !
Minä ottaisin Apricot Coolerin mun lapselle :-)
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria, nimet esillä !
Pidetääs tämäkin topick näkyvissä. :)
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria.
Sopiiko varaajille 16.08. pentujen syntymäpäiväksi ? :)
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: IW havannankoiria.
Käy käy. :>
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
^^ Sopiihan tuo
-
Siru
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 568
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 10:10 am
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Sivut viikon kuluessa, kiitos ! :)
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Moi!
Anteeksi että kyselen näin myöhään, mutta onkos sijoituspentu vielä mahdollista saada. Sivuja olen tekemässä ja muutenkin yksi pörröinen pyrähdys sopisi Novellen laumaan ja Ambin kaveriksi. Ehdinkö vielä hankkia??
Anteeksi että kyselen näin myöhään, mutta onkos sijoituspentu vielä mahdollista saada. Sivuja olen tekemässä ja muutenkin yksi pörröinen pyrähdys sopisi Novellen laumaan ja Ambin kaveriksi. Ehdinkö vielä hankkia??
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Ja jos on varaa toivoa niin narttu.
-
Reetta
- Kanada
- Viestit: 1636
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Kia esittäytyy. :)
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: IW havannankoiria
Moi! Minullekkin yksi tämmöinen havanna pyrähdys. Sijoitukseen narttu. Virallinen nimi olisi Cream Honey, mikäli mahdollista toivoa. Vai minkä mukaan nimet tulevat? Päätätkö sinä ne? Pentu tulisi asustelemaan Novelleen. Suunnitelmissa olisi näyttelyitä ja omakotitalon pihalla kirmaamista. Toivottavasti tämmöinen pallero tulisi valloittamaan Novellen elämää ja Ambille (Wilfred Ambitious and Absurd) kaveriksi.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: IW havannankoiria
Ja voisinko käyttää Novellessa 1-2 kertaa jalostukseen IW pentueen jälkeen?
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Reetta
Kiitos sivuista ! Nätti on neiti. :)
Fine
Juu, kyllä mä sulle voin nartun sijoittaa ja tuo nimikin on ihan ok. Pennutuksesta sen verran, että nartulla teetän yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy sulle kokonaan omistukseen. Sen jälkeen saat vapaasti käyttää sitä miten tahdot.
Kiitos sivuista ! Nätti on neiti. :)
Fine
Juu, kyllä mä sulle voin nartun sijoittaa ja tuo nimikin on ihan ok. Pennutuksesta sen verran, että nartulla teetän yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy sulle kokonaan omistukseen. Sen jälkeen saat vapaasti käyttää sitä miten tahdot.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1794
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
- Viesti:
Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !
Ja tässä Ciran osoite http://kennelnovelle.webs.com/cira.htm
Onko kuvat ok?
Onko kuvat ok?
