S: Rottweilereita käyttövanhemmista

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
frami
Alkupalat
Viestit: 44
Liittynyt: La Heinä 26, 2008 12:38 pm

S: Rottweilereita käyttövanhemmista

Viesti Kirjoittaja frami »

Koska Jet'sin A-pentue on menestynyt kokeissa lyhyessä ajassa hurjan hyvin päätin pistää alulle B-pentueen. Vanhemmat ovat samat kuin A-pentueella eli:

i. vFIN KVA SchH3 BH Cool Enough
e. JK3 BH Fanatic Fly (yhtä 1-tulosta vaille KVA!)

Mahdollisen yhdistelmän pennut ovat täyssisaruksia A-pentueen koirille:
rwu SchH2 BH Armani Jet
rwn SchH3 BH Adore Jet
rwn SchH1BH Amanda Jet

Pennut myydään vain ja ainoastaan koteihin, joissa niillä kisataan pk-lajeissa (erityisesti suojelu, mutta myös muut lajit ok). Näyttelyissä käyminen ei ole kiellettyä, mutta painotus tulee olla pk-lajeissa. Varauksia otan aluksi 3 (kolme) kappaletta, mutta mikäli potentiaalisia ostajia ilmaantuu enemmänkin niin varausten määrää lisätään (kork. 5 (viisi) varausta). Jos varauksia ei tule, niin pentujen teettäminen jätetään myöhemmälle ajankohdalle.
"save the cheerleader, save the world"
frami
Alkupalat
Viestit: 44
Liittynyt: La Heinä 26, 2008 12:38 pm

Re: S: Rottweilereita käyttövanhemmista

Viesti Kirjoittaja frami »

Varauksia otetaan vastaan =P
"save the cheerleader, save the world"
Vastaa Viestiin