IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Syksyn aikana olisi tarkoitus Illusion Whisper'iin syntyä taas pentuja, jos kiinnostuneita vain löytyy.

Varauksia otetaan max. 5. Sijoitussopimus myös mahdollinen.
Myyntiehdot löydät täältä.

isovillakoira-pentue, syntyvät 22.09.

Isä musta Cleveria's Eemil
Suvullinen, hyvin kisattu, jalostukseen käyttämätön.
Emä ruskea Valerian Houkutus
Suvuton, kisattu vain näyttelyissä (BH suoritettu), jalostukseen käyttämätön.

Varaukset 3/5
Kasvattaja - ruskea u. - IW Absurd Trouble
Eros ja Hubble - musta n. - IW Absolute Truth
Satu - valkoinen n. - IW Amazing Touch
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mä harkitsen, joskos meille mahtuisi yksi villa :3
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Eikö ketään muka kiinnosta ? :o
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Tuo Valerian Houkutus on niin jumalattoman upea villis että himottaisi todella ottaa pentu mutta nyt ei yksinkertaisesti mahdu. :(
Hubble
Vuohenruokaa
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Hubble »

^ Tiedätkö niin muakin kun noita kuviakin on upeista villoista ihan kivasti :mrgreen: Pitäiskö meijän sopia joku yhteishuoltajuus?
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Eros »

No se vois ehkä onnistuakkin, olis helpompi kisauttaa. Mut mitäs kuvia sulla on, koska mulla ei taida olla mitään järkeviä...
Hubble
Vuohenruokaa
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Hubble »

mä laitan pm:ää niin ei tarvii tätä roskata :P
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Joo eli me voistais varata Hubblen kanssa yksi pentu yhteisomistukseen, se että kumman kenneliin se tulee niin ei olla sitä vielä päätetty. Sukupuolesta uskalletaan sanoa vasta sitten kun saadaan päätettyä kuvat.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Eros, Hubble
Teille annan enemmän, kuin mielelläni pennun ! Ilmoitelkaa, kun saatte sovittua mihin pentu menee ja kumpi saisi olla. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Satu »

Mua voisi kiinnostaa isovillurin pentu myrrhaan (sivut on kyllä nyt kovin keskeneräiset..). Koiralauma on nyt remontin aikana karsiutunut huomattavasti pienemmäksi, joten voisin kuvitella sekaan tuon yhden "mustan lampaan" keskarien ja afgaanien sekaan. Kisaaminen tapahtuisi varmaan pääosin PK-puolella ja näyttelyissä.
Sukupuolesta mulla ei kyllä nyt ole mitään hajua. Kattelen eka, mistä saan kuvat. Jos ei nyt lupia tule jostain, pääsen ottamaan ne vasta Äetsässä kahden viikon päästä.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Mä oon menossa tänään SKKY:n näyttelyyn, voin sulle vaikka kuvata sieltä jonkun isovillan (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Satu »

Jos millään viitsisit vaikka ROP- ja VSP-koirista ottaa kuvat? : )
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mikäs väri laitetaan? :D Löytyy musta VSP-uros, valkoinen ROP-narttu sekä harmaat ROP- ja VSP-koirat. Menee hetki niin saan ladattua noi kuvat tuolta kamerasta.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Eros »

Joo eli menee Hubblen kenneliin ja sukupuoleksi tulee narttu, kuviksi aateltiin tämän koiran kuvia.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Satu
Sulle annan myös mielelläni pennun ! :)

Hubble
Saisinko kennelisi osoitteen ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin