IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Syksyn aikana olisi tarkoitus Illusion Whisper'iin syntyä taas pentuja, jos kiinnostuneita vain löytyy.
Varauksia otetaan max. 5. Sijoitussopimus myös mahdollinen.
Myyntiehdot löydät täältä.
isovillakoira-pentue, syntyvät 22.09.
Isä musta Cleveria's Eemil
Suvullinen, hyvin kisattu, jalostukseen käyttämätön.
Emä ruskea Valerian Houkutus
Suvuton, kisattu vain näyttelyissä (BH suoritettu), jalostukseen käyttämätön.
Varaukset 3/5
Kasvattaja - ruskea u. - IW Absurd Trouble
Eros ja Hubble - musta n. - IW Absolute Truth
Satu - valkoinen n. - IW Amazing Touch
Varauksia otetaan max. 5. Sijoitussopimus myös mahdollinen.
Myyntiehdot löydät täältä.
isovillakoira-pentue, syntyvät 22.09.
Isä musta Cleveria's Eemil
Suvullinen, hyvin kisattu, jalostukseen käyttämätön.
Emä ruskea Valerian Houkutus
Suvuton, kisattu vain näyttelyissä (BH suoritettu), jalostukseen käyttämätön.
Varaukset 3/5
Kasvattaja - ruskea u. - IW Absurd Trouble
Eros ja Hubble - musta n. - IW Absolute Truth
Satu - valkoinen n. - IW Amazing Touch
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Mä harkitsen, joskos meille mahtuisi yksi villa :3
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Eikö ketään muka kiinnosta ? :o
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Tuo Valerian Houkutus on niin jumalattoman upea villis että himottaisi todella ottaa pentu mutta nyt ei yksinkertaisesti mahdu. :(
-
Hubble
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1766
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
^ Tiedätkö niin muakin kun noita kuviakin on upeista villoista ihan kivasti
Pitäiskö meijän sopia joku yhteishuoltajuus?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
No se vois ehkä onnistuakkin, olis helpompi kisauttaa. Mut mitäs kuvia sulla on, koska mulla ei taida olla mitään järkeviä...
-
Hubble
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1766
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:10 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
mä laitan pm:ää niin ei tarvii tätä roskata :P
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Joo eli me voistais varata Hubblen kanssa yksi pentu yhteisomistukseen, se että kumman kenneliin se tulee niin ei olla sitä vielä päätetty. Sukupuolesta uskalletaan sanoa vasta sitten kun saadaan päätettyä kuvat.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Eros, Hubble
Teille annan enemmän, kuin mielelläni pennun ! Ilmoitelkaa, kun saatte sovittua mihin pentu menee ja kumpi saisi olla. :)
Teille annan enemmän, kuin mielelläni pennun ! Ilmoitelkaa, kun saatte sovittua mihin pentu menee ja kumpi saisi olla. :)
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Mua voisi kiinnostaa isovillurin pentu myrrhaan (sivut on kyllä nyt kovin keskeneräiset..). Koiralauma on nyt remontin aikana karsiutunut huomattavasti pienemmäksi, joten voisin kuvitella sekaan tuon yhden "mustan lampaan" keskarien ja afgaanien sekaan. Kisaaminen tapahtuisi varmaan pääosin PK-puolella ja näyttelyissä.
Sukupuolesta mulla ei kyllä nyt ole mitään hajua. Kattelen eka, mistä saan kuvat. Jos ei nyt lupia tule jostain, pääsen ottamaan ne vasta Äetsässä kahden viikon päästä.
Sukupuolesta mulla ei kyllä nyt ole mitään hajua. Kattelen eka, mistä saan kuvat. Jos ei nyt lupia tule jostain, pääsen ottamaan ne vasta Äetsässä kahden viikon päästä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
^ Mä oon menossa tänään SKKY:n näyttelyyn, voin sulle vaikka kuvata sieltä jonkun isovillan (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Jos millään viitsisit vaikka ROP- ja VSP-koirista ottaa kuvat? : )
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Mikäs väri laitetaan? :D Löytyy musta VSP-uros, valkoinen ROP-narttu sekä harmaat ROP- ja VSP-koirat. Menee hetki niin saan ladattua noi kuvat tuolta kamerasta.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Joo eli menee Hubblen kenneliin ja sukupuoleksi tulee narttu, kuviksi aateltiin tämän koiran kuvia.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Satu
Sulle annan myös mielelläni pennun ! :)
Hubble
Saisinko kennelisi osoitteen ?
Sulle annan myös mielelläni pennun ! :)
Hubble
Saisinko kennelisi osoitteen ?
