
(c) Hoppingham's
Sivukaistaan olisi suunnitteilla staffordshirenbullterrieri pentue, mikäli vain kiinnostusta teiltä löytyy. Ajankohtana olisi joskus syyskuussa, lokakuussa tai marraskuussa. Pentue tulisi olemaan Sivukaistan ensimmäinen staffipentue ja samalla viides pentue.
Pentueen isänä on vFIN TVA KRE* & DK & N* & vFIN* & LT* & CA MVA* vDKV-09 vLTW-09 vWW-08 BH Fabulous Elvis Presley, aka Elvis. Elvis on luonteeltaan aina iloinen, ihmisrakas ja vilkas. Pojan kanssa on kisattu näyttelyissä, agilityssä ja tokossa. Tittelirivistöstä näkee siis, että Elvis on tokovalio ja Kreikan, Tanskan, Norjan, Suomen, Latvian ja Kanadan muotovalio. Näyttelyistä on tullut lähinnä eriä, pari kertaa eehoota. Agilityssä herra kisailee kolmosluokassa ja olisi tarkoitus ennen pentuetta kisata vielä valioksi asti. BH koe on lisäksi suoritettu. Niin ja Elvis on sitten suvullinen koira, Fabulous Staffirdshin kasvatti ja siltä löytyy sukua isovanhempiin asti, pentuesisaruksia poitsulla on neljä kappaletta. Elvis on myös käynyt virtuaalisella eläinlääkäriklinikalla ja saanut sieltä "tulokseksi" silmät ok, polvet 0/0 ja lonkat A/B, eli terve poika :--)
Emä on evm. koira Tähtitaivaan Esmeralda "Esmi". Esmi on agilityvalio. Tokossa neiti kisailee AVO luokassa ja näyttelyistä se on saanut eehoota. Se on myös BH. Esmi on myös terve neiti, silmät ok, polvet 0/0 ja lonkat A/A.
Jos haluaa Sivukaistan kasvatin, olisi hyvä lukea kasvatus-sivu tai ainakin kasvatus tekstistä kaikki olennainen minkä olen alas tiivistänyt.
- Harkitsethan tarkkaan ennen kuin otat pennun, ettei tule heti palautuksia yms. Mieluiten myyn kasvattini kenneliin, joka on valmis. Pennun on saatava uudessa kodissa rakkautta ja huolenpitoa, eikä sitä saa heti jättää nurkkaan.
- Pennun kanssa olisi hyvä kisa vähintään pari kertaa kuussa. Toivoisin, että koira pääsisi ainakin kerran virtuaalielämässään käymään näyttelyissä. Kilpailuista näkee myös ettei pentua ole unohdettu. Kisataukoja toki saa olla ja niistä olisi hyvä ilmoittaa :)
- Minulle pitää aina ilmoittaa, jos haluaa palauttaa pennun, ennen kuin lähtee myymään sitä itse. Ties vaikka itse tahtoisin sen Sivukaistaan tai haluaisin myydä sen. Tietysti omistaja saa myydä sen kunhan ilmoittaa.
- Kuulumisia olisi hyvä ilmoitella minulle vähintään kerran kahdessa kuussa. Haluan mielelläni kuulla niin hyvistä kuin huonoista asioista. Varsinkin kaikista mahdollisista pentuesuunnitelmista ja hyvistä kisatuloksista haluaisin kuulla.
Varaukset 3/3
Jacya - Der Meister - Sivukaistan Eemeli, uros
Vanda - Lelurumpalin Sivukaistan Evonne, narttu
iittala - Hubalos - Sivukaistan Edgar "Edgar", uros
Nimiehdotukset
POJAT
Elbertti, Eetvart, Erasmus, Esajas, Etienne, Elmari
TYTÖT
Eedvarna, Edvina, Eliane, Elisse, Elmiira, Evonne
Tuossa pari ehdotusta, voi keksiä itsekin eellä alkavan : )

