Staffipentuja Sivukaistaan

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kuva
(c) Hoppingham's

Sivukaistaan olisi suunnitteilla staffordshirenbullterrieri pentue, mikäli vain kiinnostusta teiltä löytyy. Ajankohtana olisi joskus syyskuussa, lokakuussa tai marraskuussa. Pentue tulisi olemaan Sivukaistan ensimmäinen staffipentue ja samalla viides pentue.

Pentueen isänä on vFIN TVA KRE* & DK & N* & vFIN* & LT* & CA MVA* vDKV-09 vLTW-09 vWW-08 BH Fabulous Elvis Presley, aka Elvis. Elvis on luonteeltaan aina iloinen, ihmisrakas ja vilkas. Pojan kanssa on kisattu näyttelyissä, agilityssä ja tokossa. Tittelirivistöstä näkee siis, että Elvis on tokovalio ja Kreikan, Tanskan, Norjan, Suomen, Latvian ja Kanadan muotovalio. Näyttelyistä on tullut lähinnä eriä, pari kertaa eehoota. Agilityssä herra kisailee kolmosluokassa ja olisi tarkoitus ennen pentuetta kisata vielä valioksi asti. BH koe on lisäksi suoritettu. Niin ja Elvis on sitten suvullinen koira, Fabulous Staffirdshin kasvatti ja siltä löytyy sukua isovanhempiin asti, pentuesisaruksia poitsulla on neljä kappaletta. Elvis on myös käynyt virtuaalisella eläinlääkäriklinikalla ja saanut sieltä "tulokseksi" silmät ok, polvet 0/0 ja lonkat A/B, eli terve poika :--)

Emä on evm. koira Tähtitaivaan Esmeralda "Esmi". Esmi on agilityvalio. Tokossa neiti kisailee AVO luokassa ja näyttelyistä se on saanut eehoota. Se on myös BH. Esmi on myös terve neiti, silmät ok, polvet 0/0 ja lonkat A/A.

Jos haluaa Sivukaistan kasvatin, olisi hyvä lukea kasvatus-sivu tai ainakin kasvatus tekstistä kaikki olennainen minkä olen alas tiivistänyt.

- Harkitsethan tarkkaan ennen kuin otat pennun, ettei tule heti palautuksia yms. Mieluiten myyn kasvattini kenneliin, joka on valmis. Pennun on saatava uudessa kodissa rakkautta ja huolenpitoa, eikä sitä saa heti jättää nurkkaan.

- Pennun kanssa olisi hyvä kisa vähintään pari kertaa kuussa. Toivoisin, että koira pääsisi ainakin kerran virtuaalielämässään käymään näyttelyissä. Kilpailuista näkee myös ettei pentua ole unohdettu. Kisataukoja toki saa olla ja niistä olisi hyvä ilmoittaa :)

- Minulle pitää aina ilmoittaa, jos haluaa palauttaa pennun, ennen kuin lähtee myymään sitä itse. Ties vaikka itse tahtoisin sen Sivukaistaan tai haluaisin myydä sen. Tietysti omistaja saa myydä sen kunhan ilmoittaa.

- Kuulumisia olisi hyvä ilmoitella minulle vähintään kerran kahdessa kuussa. Haluan mielelläni kuulla niin hyvistä kuin huonoista asioista. Varsinkin kaikista mahdollisista pentuesuunnitelmista ja hyvistä kisatuloksista haluaisin kuulla.

Varaukset 3/3
Jacya - Der Meister - Sivukaistan Eemeli, uros
Vanda - Lelurumpalin Sivukaistan Evonne, narttu
iittala - Hubalos - Sivukaistan Edgar "Edgar", uros

Nimiehdotukset

POJAT
Elbertti, Eetvart, Erasmus, Esajas, Etienne, Elmari

TYTÖT
Eedvarna, Edvina, Eliane, Elisse, Elmiira, Evonne

Tuossa pari ehdotusta, voi keksiä itsekin eellä alkavan : )
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Tahtoo staffin! <3_<3

Joo, elikäs tämmööne touhupakkaus ois tervetullut Der Meister -kenneliin. Aina oon meinannut staffin ottaa, ja nyt kyllä ois aivan otollinen hetki ^^
Der Meisterissa sais kasvattisi asustaa koko loppuelmänsä. Kisautus on välillä aktiivista ja tehokasta, välillä kisataan vähän löyhemmin. Koska Der Meister on uusi kennel, ei niiden koirilla ole kisatuloksia mitään, mutta kisanäyttönä voisin toisesta kennelistäni näyttää Pirtun.
Kisalajeina olisi sit pääasiassa näyttelyt ja agility, kenties keksittäis myös muita harrastuksia, esim. maastoesteet.

Ettäs näin 8))
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Jacya, varaan sulle vaavin (: Mukavalta kuullostaa. Onko mitään tietoa, että haluatko nartun vai uroksen?
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Liv »

Mua vois kiinnostaakki, mut täytyy kattella :--D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Olivia
Nostaa rautaa
Viestit: 973
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 12:33 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Eikä! Pieniä staffivaaveja! Täällä olisi kiinnostusta yhdelle vauvelille myöskin!

Pentu tulisi Lelurumpaliin, muuten olisin laittanut sen Helmiäishuuruun, mutta kenneli ei ole enää mun omistuksessa. Tosiaan aktiivista kisautusta voin luvata, pääasiassa näyttelyt, toko ja agility ja sitten nää sivulajit ois tyyliin koiratanssi, flyball ja maastoesteet jne. Kisanäyttöä annan toisen kennelini, Foxtrialin Biancalta. Voisin luvata, että pentu asuisi Lelurumpalissa koko elämänsä. (:
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Riinan, kiva kun kiinnostaa. :D Tosi mielelläni antaisin sulle pennun.

Vanda, varaan sulle pennun. Kisanäyttö näyttää hyvälle ja näin. :--)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Nostetaan, eikö ketään kiinnostaisi vielä, että saataisiin varaukset täyteen?

+ RiinaN oletko siis kiinnostunut pennusta? :)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Liv
Lassien tassuhiki
Viestit: 3486
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Liv »

Kyllä mä taidan valitettavasti jättää nyt väliin, vaikka niin paljon houkutteliskin. Mua saattais tosin kiinnostaa myöhemmät pentueet, että jos niistä sitten vaikka informoisit mua :D
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Riinan, okei, informoin sitten seuraavista pentueista jos niitä on tulossa. (:

Jacya ja Vanda sukupuolia pennuillenne? Kävisikö syntymäajaksi joskus muutaman viikon päästä? Nimiä oon yrittänyt miettiä, täällä ois muutama ehdotus, mutta mikäli jompikumpi teistä keksii paremman aiheen voi ilmoittaa, koska en oo kovinkaan hyvä nimien keksimisessä :D

Viimeinenkin varaus on tullut yksityisviestillä!
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Meille poikamies? :>> Ja saisko nimeks Sivukaista nEemeli...? :'>

//Niin ja joo, annatko jalostusoikeuksia tmv? Haluan olla perillä tästä asiasta etten tee tusina pentuetta puoli vahingossa sitten x)) No ei nyt sentäs mutta siis niin :'D
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Olisiko mahdollista saada pennulle nimeksi Sivukaistan Elmer,Egil tai Edgar?
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Jacya, nimi käy tottakai (: Mun pitää kysellä tästä "jalostusoikeus" hommasta Lilli/Naimalta, Elviksen kasvattajalta, hän sen enemmänkin päättää..

iittala, käy tämäkin. Nuo omat nimiehdotukset on vain suuntaa antavia. Minkä noista tahdot?
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Poika ristittäis sitten Sivukaistan Edgariksi?
Olivia
Nostaa rautaa
Viestit: 973
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 12:33 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Mä voisin ottaa nartun. Nimiä en päässy kattelemaan, kun toi valittaa jotain että "Palvelinta ei löytynyt" :/ Niin ja tuo syntymäaika käypi mulle.

edit/ mä voisin ottaa tuon Evonnen. 8)
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

iittala, selvä juttu :D Kiva nimi!

Vanda, laitoin nuo nimiehdotukset nyt myös tohon ekaan viestiin niin voit katsoa siitä. Narttu sulle :--)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Vastaa Viestiin