Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Onhan meillä sille pentuja suunnitteilla ;). Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, mutta luulisin että tässä syksyn aikana kyllä vielä. Katsomme josko Ksenasta saisi jossain vaiheessa muotovalion, niin pentuja voisimme alkaa suunnittelemaan. Isäksi sille pentueelle olemme pähkäilleet urostamme EJ Twisted Illusionia. Mutta jos olet kiinnostunut tuosta pentueesta sitten niin hienoa, sinulle pentu lähtisi ehdottomasti :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Jazzkin vielä isänä, voi luoja! <3_<3 Mulle voit kyllä iskeä jo alustavan varauksen, en pysty kyllä kieltäytymään tästä pentueesta! :'D //OT
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Juu, pistämme sinulle alustavan varauksen sitten ;).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

OT// Mäkin tuun kuolaamaan tota tulevaa yhdistelmää, eli sitten kun tosiaan toi Jazzin ja Ksenan pentue tulee, niin riippuen ajankohdasta ja kuvista, niin mua kiinnostais ehdottomast kanssa yks. (oikeastaan kiinnostaa emän takia, kuvissa on kaunis narttu, jota ihailen suuresti irl, joka on myös oman koirani siskopuoli :mrgreen: )
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Oiiih, tämäpä mahtava nähdä että kiinnostuneita löytyy jo näinkin hyvin! Kyllä Rebeccallekin lähtisi sitten pentu enemmän kuin mielellään jos sitten olet kiinnostunut vielä kun pentue on ajankohtaisempi :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Hillfield Envious Attack esittäytyy kasvattajille! (: Jos linkkikuvat eivät näy (mozillalla), päivittämällä pitäisi korjaantua.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Kiitokset Fannille sivuista! :).

// Vielä tässä emästä sanon että siitä tuli myöskin nyt vDK MVA :).
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

upsisita, mitään syntymäaikaa päätettynä?
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^ Mä en ole vielä onnistunut kisaamaan Lukasta sitä tokovaliota, mutta mikäli sitä ei kohta ala kuulumaan, voi nää mun puolesta syntyä ilmankin. Saahan sen tokovalion arvon kisailtua pojalle syntymänkin jälkeen. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Heii, mitenkäs kävisikö teille että pennut syntyisivät nyt sitten jo? Mietimme Mimmun kanssa että syntymäaika voisi olla jo 27.09.?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^ Mulle käy hyvin. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Lania »

Pennut syntyneet tänään, onnea ja menestystä tuleviin koitoksiin! :)
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

aloitamme sitten varmaan kilpailemisen! (:
Vastaa Viestiin