Kiitoksia sivuista Alina! Nätti on kyllä ;)
Viukilta sainkin mesessä vahvistuksen syntymäpäivälle, caza vielä!
//
Noniin ja syntymäpäiväksi tuli 28.08.09! Enään yhdet sivut puuttuvat, muiden osalta asia on nyt ok. Kuulumisia sitten sillon tällön kiitoksia. (:
Syksyyn sheltti A-pentue |CAZA|
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA
Sopii, mutta olisiko ok, jos sivut tulisivat vasta kirjoitusten jälkeen? Viimeiset kirjoituksethan ovat siis 18. syyskuuta.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA
No käyhän se niinkin. Ilmottele sitten tänne kun oot sivut saanut. :)
-
Alina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
Miten on muuten jalostuksen kannalta? En tiedä olenko mahdollisesti missannut jotain, mutta onko kaikilla pennuilla jalostusoikeus vai kuinka? :)
and we talk about stupid things like feelings and men
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
No en oikein ole varma, että kehtaako sitä ihan kaikille nyt kuitenkaan antaa. Tosin se riippuu paljonlti siitä että kuinka suuri/monta pentuetta on tulossa. Jospa tehdään näin että jokainen lähestyy minua yv'llä mesellä sähkärillä, millä ikinä kykenee niin tästä asiasta kun se on ajankohtainen. :) Eli mulle vaan viestiä kun olis pentu suunnitelmia.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
Cazalta niitä sivuja nytten odottelisin, kun nuo kirjotuksesikin ovat ohi mennet. Muita on jo kivasti näkynyt kisakentilläkin!