Syksyyn sheltti A-pentue |CAZA|

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu|

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Kiitoksia sivuista Alina! Nätti on kyllä ;)
Viukilta sainkin mesessä vahvistuksen syntymäpäivälle, caza vielä!

//

Noniin ja syntymäpäiväksi tuli 28.08.09! Enään yhdet sivut puuttuvat, muiden osalta asia on nyt ok. Kuulumisia sitten sillon tällön kiitoksia. (:
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA

Viesti Kirjoittaja caza »

Sopii, mutta olisiko ok, jos sivut tulisivat vasta kirjoitusten jälkeen? Viimeiset kirjoituksethan ovat siis 18. syyskuuta.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA

Viesti Kirjoittaja Hasse »

No käyhän se niinkin. Ilmottele sitten tänne kun oot sivut saanut. :)
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|

Viesti Kirjoittaja Alina »

Miten on muuten jalostuksen kannalta? En tiedä olenko mahdollisesti missannut jotain, mutta onko kaikilla pennuilla jalostusoikeus vai kuinka? :)
and we talk about stupid things like feelings and men
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|

Viesti Kirjoittaja Hasse »

No en oikein ole varma, että kehtaako sitä ihan kaikille nyt kuitenkaan antaa. Tosin se riippuu paljonlti siitä että kuinka suuri/monta pentuetta on tulossa. Jospa tehdään näin että jokainen lähestyy minua yv'llä mesellä sähkärillä, millä ikinä kykenee niin tästä asiasta kun se on ajankohtainen. :) Eli mulle vaan viestiä kun olis pentu suunnitelmia.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Cazalta niitä sivuja nytten odottelisin, kun nuo kirjotuksesikin ovat ohi mennet. Muita on jo kivasti näkynyt kisakentilläkin!
Vastaa Viestiin