Trick-Addict bordercollieita
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Trick-Addict bordercollieita
Nyt on aika Trick-Addictin ensimmäisen pentueen, maailmaan sapuu pieniä bordercollieita. Tarkoituksena oli saada pentueelle vähäsukuiset vanhemmat, jotta saisimme hieman uutta verta rotuun. Ajattelin, että pentue voisi syntyä ihan lähiviikkojen aikana. Yksi narttupentu annettaisiin mielellään sijoitukseen yhteistyökykyiseen kotiin.
Pentueen isänä on oma urokseni, evm. sukuinen vFIN KVA & PVA BH JK3 Emirate's Brought To You By Tavast. Jayson on kilpaillut valionarvojensa lisäksi itsensä tottelevaisuuskokeissa voittajaluokkaan, ja se on palkittu sertillä kuudesti ja cacibilla kahdesti. Uros on luonteeltaan avoin ja perusterve.
Emänä puolestaan on liisattuna Kendran omistama, myöskin evm. -sukuinen BH JK2 Fummen Green Hell. Vitsi on palkittu näyttelyissä useampaan kertaan erinomaisella, ja se on kilpaillut palveluskoirakokeissa, tokossa ja agilityssa. Vitsi on luonteeltaan varsin herttainen ja tietysti myös perusterve.
Varaukset
jeanne - u. Trick-Addict Absolute Salute
Kendra - u/n. Trick-Addict Active Alligator
Jerry - n. Trick-Addict Auburn Scandinavia
Nimet
u. Trick-Addict Above Average
u. Trick-Addict Against All Odds
u/n. Trick-Addict Anger Management
n. Trick-Addict Apple Of My Eye
Pentueen isänä on oma urokseni, evm. sukuinen vFIN KVA & PVA BH JK3 Emirate's Brought To You By Tavast. Jayson on kilpaillut valionarvojensa lisäksi itsensä tottelevaisuuskokeissa voittajaluokkaan, ja se on palkittu sertillä kuudesti ja cacibilla kahdesti. Uros on luonteeltaan avoin ja perusterve.
Emänä puolestaan on liisattuna Kendran omistama, myöskin evm. -sukuinen BH JK2 Fummen Green Hell. Vitsi on palkittu näyttelyissä useampaan kertaan erinomaisella, ja se on kilpaillut palveluskoirakokeissa, tokossa ja agilityssa. Vitsi on luonteeltaan varsin herttainen ja tietysti myös perusterve.
Varaukset
jeanne - u. Trick-Addict Absolute Salute
Kendra - u/n. Trick-Addict Active Alligator
Jerry - n. Trick-Addict Auburn Scandinavia
Nimet
u. Trick-Addict Above Average
u. Trick-Addict Against All Odds
u/n. Trick-Addict Anger Management
n. Trick-Addict Apple Of My Eye
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Trick-Addict bordercollieita
Pitää kattoa nyt mikä sukupuoli miellyttää, mutta nimi oli ainakin Trick-Addict Active Alligator.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Trick-Addict bordercollieita
Oikeasti? Mikä tässä mättää, kun kivoilta kasvattajilta tulee kivoja yhdistelmiä nokan eteen just sillon kun olen päättänyt, etten ota yhtäkään koiraa nyt lähiaikoina? Ja miks löydän kivoimpia kuvia just sillon? MIKSI! : D Mulla olis tosiaan kahden kivan nartun kuvat. Mutta empä tiedä uskallanko edes kysyä lähtiskö mulle pentu :/
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Trick-Addict bordercollieita
vaani, niinhän se menikin :D Laita vaikka sukupuolta sitten mun tietoon kun olet päättänyt kummat haluat.
Jerry, hei tässähän on kasvattajalle hieno tilaisuus: bortsuja evm -sukuisista vanhemmista, ei kannata ohittaa! Rohkeasti vaan tarjousta tulemaan jos pentue miellyttää ;)
Jerry, hei tässähän on kasvattajalle hieno tilaisuus: bortsuja evm -sukuisista vanhemmista, ei kannata ohittaa! Rohkeasti vaan tarjousta tulemaan jos pentue miellyttää ;)
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Trick-Addict bordercollieita
Okei, me nyt sovittiin Oonan kanssa että yksi meidän yhteisomistusbortsu siirtyy kokonaan hänelle, joten pystyn ottamaan yhden penskan sitten :)
Pentu tulisi Beatspeediin parin muun bordercollien kaveriksi. Koiran kisauksesta tulisi täysin käyttöpainotteinen. Näyttelyissä ei siis käydä, kun ei sellaisia kuvia tule. Kisanäyttöä vaikkapa Kiriltä. Kaikki koirani tulevat siis kisaamaan käyttö-, agility-, toko- ja paimennusvalioiksi. Narttupennun jos siis minulle luovuttaisit? Auburn Scandinavia nimen tahtoisin.
Pentu tulisi Beatspeediin parin muun bordercollien kaveriksi. Koiran kisauksesta tulisi täysin käyttöpainotteinen. Näyttelyissä ei siis käydä, kun ei sellaisia kuvia tule. Kisanäyttöä vaikkapa Kiriltä. Kaikki koirani tulevat siis kisaamaan käyttö-, agility-, toko- ja paimennusvalioiksi. Narttupennun jos siis minulle luovuttaisit? Auburn Scandinavia nimen tahtoisin.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Trick-Addict bordercollieita
Nostellaas vähän.
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Trick-Addict bordercollieita
Anteeksi mulla on ollut nyt hieman kiirettä niin en ole päässyt vastailemaan, mutta Jerrylle siis ehdottomasti narttupentu :) Laittelen nimen varaukseen.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Trick-Addict bordercollieita
Mukavaa :mrgreen: Kyhäilin sivut jo valmiiksi :) Loox.
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Trick-Addict bordercollieita
Jerry, kiitoksia sivuista, neiti näyttää oikein kauniilta bortsunalulta :)
Vielä olisi lupaavia pentuja vapaana!
Vielä olisi lupaavia pentuja vapaana!
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Trick-Addict bordercollieita
Ilmeisesti enempää varauksia ei tule, joten minun puolestani pentue voisi syntyä vaikka ensi viikolla. Sopisiko teille vaikkapa 15.9?
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Trick-Addict bordercollieita
Mulle soppii :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Trick-Addict bordercollieita
Juu :) Sukupuoli on kyllä edelleen suuri kysymysmerkki, pitää kattoa väliaikasia kuvia edes. :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
