Trick-Addict bordercollieita

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Nyt on aika Trick-Addictin ensimmäisen pentueen, maailmaan sapuu pieniä bordercollieita. Tarkoituksena oli saada pentueelle vähäsukuiset vanhemmat, jotta saisimme hieman uutta verta rotuun. Ajattelin, että pentue voisi syntyä ihan lähiviikkojen aikana. Yksi narttupentu annettaisiin mielellään sijoitukseen yhteistyökykyiseen kotiin.

Pentueen isänä on oma urokseni, evm. sukuinen vFIN KVA & PVA BH JK3 Emirate's Brought To You By Tavast. Jayson on kilpaillut valionarvojensa lisäksi itsensä tottelevaisuuskokeissa voittajaluokkaan, ja se on palkittu sertillä kuudesti ja cacibilla kahdesti. Uros on luonteeltaan avoin ja perusterve.

Emänä puolestaan on liisattuna Kendran omistama, myöskin evm. -sukuinen BH JK2 Fummen Green Hell. Vitsi on palkittu näyttelyissä useampaan kertaan erinomaisella, ja se on kilpaillut palveluskoirakokeissa, tokossa ja agilityssa. Vitsi on luonteeltaan varsin herttainen ja tietysti myös perusterve.

Varaukset
jeanne - u. Trick-Addict Absolute Salute
Kendra - u/n. Trick-Addict Active Alligator
Jerry - n. Trick-Addict Auburn Scandinavia

Nimet
u. Trick-Addict Above Average
u. Trick-Addict Against All Odds
u/n. Trick-Addict Anger Management
n. Trick-Addict Apple Of My Eye
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5890
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Pitää kattoa nyt mikä sukupuoli miellyttää, mutta nimi oli ainakin Trick-Addict Active Alligator.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Oikeasti? Mikä tässä mättää, kun kivoilta kasvattajilta tulee kivoja yhdistelmiä nokan eteen just sillon kun olen päättänyt, etten ota yhtäkään koiraa nyt lähiaikoina? Ja miks löydän kivoimpia kuvia just sillon? MIKSI! : D Mulla olis tosiaan kahden kivan nartun kuvat. Mutta empä tiedä uskallanko edes kysyä lähtiskö mulle pentu :/
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

vaani, niinhän se menikin :D Laita vaikka sukupuolta sitten mun tietoon kun olet päättänyt kummat haluat.

Jerry, hei tässähän on kasvattajalle hieno tilaisuus: bortsuja evm -sukuisista vanhemmista, ei kannata ohittaa! Rohkeasti vaan tarjousta tulemaan jos pentue miellyttää ;)
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Okei, me nyt sovittiin Oonan kanssa että yksi meidän yhteisomistusbortsu siirtyy kokonaan hänelle, joten pystyn ottamaan yhden penskan sitten :)
Pentu tulisi Beatspeediin parin muun bordercollien kaveriksi. Koiran kisauksesta tulisi täysin käyttöpainotteinen. Näyttelyissä ei siis käydä, kun ei sellaisia kuvia tule. Kisanäyttöä vaikkapa Kiriltä. Kaikki koirani tulevat siis kisaamaan käyttö-, agility-, toko- ja paimennusvalioiksi. Narttupennun jos siis minulle luovuttaisit? Auburn Scandinavia nimen tahtoisin.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Nostellaas vähän.
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Anteeksi mulla on ollut nyt hieman kiirettä niin en ole päässyt vastailemaan, mutta Jerrylle siis ehdottomasti narttupentu :) Laittelen nimen varaukseen.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mukavaa :mrgreen: Kyhäilin sivut jo valmiiksi :) Loox.
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Jerry, kiitoksia sivuista, neiti näyttää oikein kauniilta bortsunalulta :)

Vielä olisi lupaavia pentuja vapaana!
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Ilmeisesti enempää varauksia ei tule, joten minun puolestani pentue voisi syntyä vaikka ensi viikolla. Sopisiko teille vaikkapa 15.9?
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mulle soppii :)
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5890
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Juu :) Sukupuoli on kyllä edelleen suuri kysymysmerkki, pitää kattoa väliaikasia kuvia edes. :D
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
jeanne
Nakkisotilas
Viestit: 209
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am

Re: Trick-Addict bordercollieita

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Vaanilta toivoisin pennun sivuja vielä.

Tässä Aidan, jonka lisäksi luokseni jäi ainakin toistaiseksi myös Annie. Neitokaisen jatkosta ei ole vielä varmaa tietoa, saataan sijoittaa sen tulevaisuudessa johonkin mukavaan kotiin.
Vastaa Viestiin