>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
-
Liv
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3486
- Liittynyt: La Helmi 21, 2009 2:31 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Emmätiä, ehkä just tää ajankohta ei oo sopiva, kun tuo meidän porukka lisääntyi jo kahdella. Mut katsotaan, näillänäkymin en oo valitettavasti ottamassa pentua.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Moii :) Kun mä oon nyt kaavaillut sitä perhosia kasvattavaa kenneliä, niin pohdin että oisko siihen kaveriksi jotakin.. mopsi kuulostaisi hyvältä. Ei ehkä kasvatusroduksi, mutta harrastus- ja näyttelykaveriksi. Kisanäyttöä etc ei ole, kun ennen ei ole 'virallisempaa' kenneliä ollut.. Sitä pentua tultaisi kisauttamaan ainakin paljon näyttelyissä oman kiinnostukseni takia niitä kohtaan, mutta kaikenlaista aion testata! Sen tiedän, ettei mopsista joka lajiin ole, mutten myöskään tiedä mihin se tarkemmin ottaen pystyy..? Mulla ei meinaan ole kokemusta niistä :'D * lukee mopseista *
Juu ja kenneli ilmestynee nettiin.. ehkä hieman keskeneräisenä vielä, mutta sanoisin ennen ensikeskiviikkoa.
ps. jos nyt sattumalta tulis neljäs palleroinen tai peruutuspentu.. ;--)
Juu ja kenneli ilmestynee nettiin.. ehkä hieman keskeneräisenä vielä, mutta sanoisin ennen ensikeskiviikkoa.
ps. jos nyt sattumalta tulis neljäs palleroinen tai peruutuspentu.. ;--)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Saat kyllä pentusen, kun Riinan ei otakaan pentua :>> Mopsi on kiva kaveri vaikkapa koiratanssiin ja näyttelyihin, ja kun homma on virtuaalista, niin miksei mopsin kanssa voi esim. agilityakin harrastaa :> Tosi kiva että sulla on mopsipalleroa kohtaan kiinnsotusta! :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Mulle Tulitikkutehtaan Tyttö &.& Vaikee valinta, kun on niin paljon vaihtoehtoja
Eli mulle tulis sitten narttu, jos käy? :)
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Kuningasjätkä mulle
Urosta siis meillepäin.
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Hippu ja Vivienne; selvän teki ;:D Sivuja saa sit ilmotella syyskuun aikana ^^ (toki siis ennemminkin mutta viimeistään syyskuun lopulla) :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Sainpas Lutusen vihdoin valmiiksi! Tuonnehan minun pikkuiseni siis muuttaa, toivottavasti et pettynyt 8D
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Selvä :) Mul ei vaan vielkään oo siihen leiskaan koodausta, niin en oo kennuukaan viel päässy alottaa :(
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!
Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>
Kuullaan taas! : D
Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>
Kuullaan taas! : D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Indi
- Ei riitä.
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
No hyvä :D Tää oli helpotus :) Oon jo kyllä easylle alkanu väliaikasia sivuja tehdä, mutta muutan ne heti html-le kun saan sen layn. Että voihan ne koiruudet siellä väliaikasesti vähän aikaa sitten asustella :)Jacya kirjoitti:Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!
Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>
Kuullaan taas! : D
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Heh, oli tylsää ja päätin tehdä meijän pojan sivut jo valmiiksi 8D Tässäpä Romeo.
Kuvat ok?
Kuvat ok?
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
^Oii, hyvät sivut :>> Ja kuvat ovat hyvät, jos tuo varmasti on uros : D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
^ Kyllä sen uros ainakin piti olla, mutta nyt kun tarkemmin katon.. :D taitaa olla narttu. Vieläkö kerkeän vaihtamaan sukupuolta?
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Kyllä onnistuu :D Voit vaihtaa nimeäki jos et halua sen olevan Kuningasjätkä x)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Untuvaunen Haaveiden Kehä voisi meitin tenavasta tulla :)
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
