Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2153
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
^No sehän on kiva! Kerro vähän mihin on menossa ja minkälainen dogi olis kiva ;-D
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
Juups, eli pääsisi Piquantiin (linnki ak:ssa) rehellisesti sanottuna suht löyhään kisautukseen. Harrastaisimme näyttelyitä ja paimennusta ja näihin kahteen lajiin panostaisimmekin. Myös vepe ja pk-lajit voisivat astua mukaan jossakin vaiheessa :P Mutta paimennuksessa pyrittäisiin ihan valioksi asti sitten.
Piquantissa saisi sitten loppuelämänsä asustella muiden karvakasojen kanssa.
Piquantissa saisi sitten loppuelämänsä asustella muiden karvakasojen kanssa.
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2153
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)
^No kuulostaa hyvältä. Pennuthan syntyivät tänään, että eiköhän viimonen pentu sulle menis. Ilmottelehan sitten vielä nimeä sun muuta.
Pennut ovat siis syntyneet. Sivusia parin viikon kuluessa ;--)
Pennut ovat siis syntyneet. Sivusia parin viikon kuluessa ;--)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
BÄÄÄHH! Mä oon ihan unohtanu tän ja nyt mun on pakko sanoa eetä peruutus tulee... ;/ Ikinä en oo peruutellu pentuja mutta nyt on kyllä pakko... Ja anteeksi aivan kamalasti. Mutta mielummin näin kuin että kasvattis ois about vuoden kisaamatta... :/
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2153
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
^Eipä tuo mitään, ymmärrän kyllä ;---)
Hyenalta odottelisin niitä sivuja vielä....?
Hyenalta odottelisin niitä sivuja vielä....?
- Hyena
- Sumopainija
- Viestit: 1215
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
- Paikkakunta: Heinola
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
No niin, tässäpä olisi sivuset. Mulla on nyt koulun kanssa pitänyt kiirettä niin tuppaa unohtumaa tälläset jutut. :'D
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2153
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am
Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)
^No eipä tuo mitään, mutta hyvät sivut ovat! =)
Nyt vaan sitten onnea ja menestystä elämään pentusille... *snif*
Nyt vaan sitten onnea ja menestystä elämään pentusille... *snif*
