Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2153
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)

Viesti Kirjoittaja redroses »

^No sehän on kiva! Kerro vähän mihin on menossa ja minkälainen dogi olis kiva ;-D
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Juups, eli pääsisi Piquantiin (linnki ak:ssa) rehellisesti sanottuna suht löyhään kisautukseen. Harrastaisimme näyttelyitä ja paimennusta ja näihin kahteen lajiin panostaisimmekin. Myös vepe ja pk-lajit voisivat astua mukaan jossakin vaiheessa :P Mutta paimennuksessa pyrittäisiin ihan valioksi asti sitten.
Piquantissa saisi sitten loppuelämänsä asustella muiden karvakasojen kanssa.
redroses
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2153
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (yksi vapaana)

Viesti Kirjoittaja redroses »

^No kuulostaa hyvältä. Pennuthan syntyivät tänään, että eiköhän viimonen pentu sulle menis. Ilmottelehan sitten vielä nimeä sun muuta.

Pennut ovat siis syntyneet. Sivusia parin viikon kuluessa ;--)
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)

Viesti Kirjoittaja Jacya »

BÄÄÄHH! Mä oon ihan unohtanu tän ja nyt mun on pakko sanoa eetä peruutus tulee... ;/ Ikinä en oo peruutellu pentuja mutta nyt on kyllä pakko... Ja anteeksi aivan kamalasti. Mutta mielummin näin kuin että kasvattis ois about vuoden kisaamatta... :/
redroses
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2153
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)

Viesti Kirjoittaja redroses »

^Eipä tuo mitään, ymmärrän kyllä ;---)

Hyenalta odottelisin niitä sivuja vielä....?
Avatar
Hyena
Sumopainija
Viestit: 1215
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:46 pm
Paikkakunta: Heinola

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)

Viesti Kirjoittaja Hyena »

No niin, tässäpä olisi sivuset. Mulla on nyt koulun kanssa pitänyt kiirettä niin tuppaa unohtumaa tälläset jutut. :'D
redroses
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2153
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:44 am

Re: Bondellan A-pentue (berninpaimenkoiria) (SYNTYNEET)

Viesti Kirjoittaja redroses »

^No eipä tuo mitään, mutta hyvät sivut ovat! =)
Nyt vaan sitten onnea ja menestystä elämään pentusille... *snif*
Vastaa Viestiin