Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Jospa minun neitiselle saisi nimeksi sitten Blue's Sin With A Grin?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Blue's The Crow & The Butterfly on tarpeeksi erikoinen nimi minun kaiken karvaiseen laumaan :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Oho, tämä olikin päässyt kokonaan unohtumaan! Mutta olen siis edelleen pentua ottamassa ja nimeksi vaikkapa Blue's What A Shame.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kati, ei ole vielä ajankohtainen mutta ainahan niitä kuvia voi katsella jo valmiiksi, ajattelin odotella syyskuulle :) Envy ilmeisesti siirtyi sinun omistukseesi?

Täydellistä, odotellaan vielä neljäs nimi toive. Synttäri pupseille tulee olemaan 3.8(mikäli se isille käy) että sivuja on siitä aikaa tehdä sellainen 2 viikkoa.
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Juu, kyllä käy mainiosti tuo syntymäaika ainakin meille (: Täältä löytyy myös jo valmiit sivutkin tyttöselle, Rania esittäytyy.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Bee »

Mulle käy myös oikein hyvin tuo syntymäpäivä! Tein jo sivutkin, Blue's What A Shame "Ascha"
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Käyhän tuo minulle tuo päivä myöskin, etsin tolle kuvat ja teen sitten sivut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Emmi
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
Viesti:

Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Kiitos Ranian sivuista!

Aschan sivut eivät jostain syystä näkyneet..
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
Vastaa Viestiin