Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Jospa minun neitiselle saisi nimeksi sitten Blue's Sin With A Grin?
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Blue's The Crow & The Butterfly on tarpeeksi erikoinen nimi minun kaiken karvaiseen laumaan :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Oho, tämä olikin päässyt kokonaan unohtumaan! Mutta olen siis edelleen pentua ottamassa ja nimeksi vaikkapa Blue's What A Shame.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Emmi
- Alkupalat
- Viestit: 58
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Kati, ei ole vielä ajankohtainen mutta ainahan niitä kuvia voi katsella jo valmiiksi, ajattelin odotella syyskuulle :) Envy ilmeisesti siirtyi sinun omistukseesi?
Täydellistä, odotellaan vielä neljäs nimi toive. Synttäri pupseille tulee olemaan 3.8(mikäli se isille käy) että sivuja on siitä aikaa tehdä sellainen 2 viikkoa.
Täydellistä, odotellaan vielä neljäs nimi toive. Synttäri pupseille tulee olemaan 3.8(mikäli se isille käy) että sivuja on siitä aikaa tehdä sellainen 2 viikkoa.
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Juu, kyllä käy mainiosti tuo syntymäaika ainakin meille (: Täältä löytyy myös jo valmiit sivutkin tyttöselle, Rania esittäytyy.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Mulle käy myös oikein hyvin tuo syntymäpäivä! Tein jo sivutkin, Blue's What A Shame "Ascha"
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Käyhän tuo minulle tuo päivä myöskin, etsin tolle kuvat ja teen sitten sivut.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Emmi
- Alkupalat
- Viestit: 58
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 10:42 am
- Viesti:
Re: Blue's australianpaimenkoiria ja tervuja suunnitteilla(?)
Kiitos Ranian sivuista!
Aschan sivut eivät jostain syystä näkyneet..
Aschan sivut eivät jostain syystä näkyneet..
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!

