Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Nyt olisi tulossa schipperkeitä maailmaan!

Pentujen syntymäaika tulisi olemaan sitten, kun Lillistä tulisi vFIN TVA!.

Pentueen emänä toimii tietenkin oma narttuni sekä Lanian kasvatti BH Tk3 vPKV VAVA vKTV vFBV vSWE & vCA & vLT & vDK & vBEL & vN & vKRE & vEST & vGBR & vFIN & vKANS MVA vLTW-08 vKREW-08 vMV-08 Firielin Blossac Infinite.

Pentueen isäksi valitsin tällä kertaa evm. uroksen D'Angelo Rhyme and Reason.

Tottakai on myös mahdollisuus ottaa tästä pentueesta sijoituskoira. Jos otat tästä sijoituskoiran, niin omistajalta toivon erinomaisesti aktiivisuutta kisakentillä, mutta myös kuulumisia minulle mesessä (jos mahdollisuus) tai säpöllä (jailbreak@shockk.net).

Mikäli olet kiinnostunut tästä pentueesta niin kerro viestissäsi millaisia suunnitelmia kisakentille on tulevaisuudessa kasvattini varalle, olisitko kiinnostunut käyttämään tulevaisuudessa jalostuksessa, haluatko uroksen vai nartun, antakaa kisanäyttöä sekä millaiseen kotiin pentu olisi menossa jne... Kyllä te nyt tiedätte! :D

Rekisteröin pennut itse. Rekisterinumerot tulevat yksärillä perässä.

Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja kisaaviin koteihin.

VARAAJAT - 2/3
Lania - uros (sijoitus) - Firielin
Mimmu - narttu - Royal Velvet
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Eiikö ketään oikeesti kiinnosta?
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

nostetaan vielä yhden kiinnostusken takia. Eli yksi varaus otettaisiin vielä. Onko kiinnostuneita?
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

nimet ja yms sun muut tulevat tänään. Edelleen otetaaisiin yksi varaus vielä?

Käykös Lanialle syntymäpäiväksi 25.09.2009?
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!

Viesti Kirjoittaja Lania »

Juu käy hyvin.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Vastaa Viestiin