Nyt olisi tulossa schipperkeitä maailmaan!
Pentujen syntymäaika tulisi olemaan sitten, kun Lillistä tulisi vFIN TVA!.
Pentueen emänä toimii tietenkin oma narttuni sekä Lanian kasvatti BH Tk3 vPKV VAVA vKTV vFBV vSWE & vCA & vLT & vDK & vBEL & vN & vKRE & vEST & vGBR & vFIN & vKANS MVA vLTW-08 vKREW-08 vMV-08 Firielin Blossac Infinite.
Pentueen isäksi valitsin tällä kertaa evm. uroksen D'Angelo Rhyme and Reason.
Tottakai on myös mahdollisuus ottaa tästä pentueesta sijoituskoira. Jos otat tästä sijoituskoiran, niin omistajalta toivon erinomaisesti aktiivisuutta kisakentillä, mutta myös kuulumisia minulle mesessä (jos mahdollisuus) tai säpöllä (jailbreak@shockk.net).
Mikäli olet kiinnostunut tästä pentueesta niin kerro viestissäsi millaisia suunnitelmia kisakentille on tulevaisuudessa kasvattini varalle, olisitko kiinnostunut käyttämään tulevaisuudessa jalostuksessa, haluatko uroksen vai nartun, antakaa kisanäyttöä sekä millaiseen kotiin pentu olisi menossa jne... Kyllä te nyt tiedätte! :D
Rekisteröin pennut itse. Rekisterinumerot tulevat yksärillä perässä.
Pennut luovutetaan vain aktiivisiin ja kisaaviin koteihin.
VARAAJAT - 2/3
Lania - uros (sijoitus) - Firielin
Mimmu - narttu - Royal Velvet
Pikkumustia - ROYAL VELVET A!
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!
nostetaan vielä yhden kiinnostusken takia. Eli yksi varaus otettaisiin vielä. Onko kiinnostuneita?
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!
nimet ja yms sun muut tulevat tänään. Edelleen otetaaisiin yksi varaus vielä?
Käykös Lanialle syntymäpäiväksi 25.09.2009?
Käykös Lanialle syntymäpäiväksi 25.09.2009?
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Pikkumustia - ROYAL VELVET A!
Juu käy hyvin.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015

