Furenzan tervueren kakaroita, syntyneet 9.9.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
zerggie
Keilapallo
Viestit: 2349
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Furenzan tervueren kakaroita

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ehkä 8) katsotaan nyt että miten pärjäillään kisakentillä.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita

Viesti Kirjoittaja Frisky »

^ Selvä.

Pennut tulevat syntymään siis syyskuun aikana riippumatta siitä saavuttaako Vanja nyt tokosta sitä tk3. Tuskinpa sen puuttuminen ketään jää suuresti vaivaamaan.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Kiitos Pöpölle sivuista, tulipa Zarista nätti. (:

Miten muuten, onko kaikille okei, jos pennut syntyisivät 09.09.? Mä olen nyt tässä kesän lopussa vähän laiskistunut, jos me alettaisiin sitä tk3 Vanjalle odottamaan niin saataisiin odottaa ikuisuus.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Käy minulle
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Mitenkäs Veerr ja Lotta?
Avatar
zerggie
Keilapallo
Viestit: 2349
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Sivut tekeillä :) tämän illan aikana saan valmiiksi. ei varmaan enää kauaa mene.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Juu, eipä niillä kiire ole. Mites tuo pentujen syntymä, sullekkin on 9.9. okei?

/edit. Sopisi muuten tuo päivä loistavasti pentueen nimiteemaan. Kys. päivänähän Tokio Hotel esiintyy Elämä lapselle konsertissa ja sitä edellisenä bändin rumpali Gustav täyttää 21. :mrgreen:
Avatar
zerggie
Keilapallo
Viestit: 2349
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Juu käy mulle toi päivä.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Avatar
zerggie
Keilapallo
Viestit: 2349
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA

Viesti Kirjoittaja zerggie »

ja sitten siis Tässä esittäytyy Furenza Leb Die Sekunde "Deke"
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA

Viesti Kirjoittaja Frisky »

^
Onpas Deke kivan näköinen poika. (:

Mä nyt uskallan olettaa, että myös Lotalle tuo synttäripäivä käy, sivuilla ei oo mikään kiire, itseltänikin saattaa hiukkasen myöhässä tulla ellen huomenna ehdi tehdä.
Lotta
Syvällistä
Viestit: 629
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:00 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA

Viesti Kirjoittaja Lotta »

Joo käy, sori oon ollu taas aika epäaktiivinen enkä oo pentueet-sivuu kattonu :p mut joo, sivuissa saattaa hieman kestää mutta yritän tehdä ne tässä lähiaikoina
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA

Viesti Kirjoittaja Frisky »

^
Eipä sulla mitään hätää ole, teet ihan rauhassa, pääasia, että edes tämän kuukauden aikana olisi jonkinlaiset sivut.

Oma pentuni Furenza An Deiner Seite aka Deia
Jos joku jo kisakentille hinkuu niin sehän on tietenkin mahdollista, kunhan tarkistatte, että kisan päivämäärä on ton 9.9. jälkeen. Rekisterinumeroita laittelen tulemaan kunhan Lotta tekee sivut niin saan pennut rekisteröityä.
Vastaa Viestiin