Furenzan tervueren kakaroita, syntyneet 9.9.
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ehkä 8) katsotaan nyt että miten pärjäillään kisakentillä.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita
^ Selvä.
Pennut tulevat syntymään siis syyskuun aikana riippumatta siitä saavuttaako Vanja nyt tokosta sitä tk3. Tuskinpa sen puuttuminen ketään jää suuresti vaivaamaan.
Pennut tulevat syntymään siis syyskuun aikana riippumatta siitä saavuttaako Vanja nyt tokosta sitä tk3. Tuskinpa sen puuttuminen ketään jää suuresti vaivaamaan.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita
Kiitos Pöpölle sivuista, tulipa Zarista nätti. (:
Miten muuten, onko kaikille okei, jos pennut syntyisivät 09.09.? Mä olen nyt tässä kesän lopussa vähän laiskistunut, jos me alettaisiin sitä tk3 Vanjalle odottamaan niin saataisiin odottaa ikuisuus.
Miten muuten, onko kaikille okei, jos pennut syntyisivät 09.09.? Mä olen nyt tässä kesän lopussa vähän laiskistunut, jos me alettaisiin sitä tk3 Vanjalle odottamaan niin saataisiin odottaa ikuisuus.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita
^Käy minulle
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Mitenkäs Veerr ja Lotta?
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Sivut tekeillä :) tämän illan aikana saan valmiiksi. ei varmaan enää kauaa mene.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Juu, eipä niillä kiire ole. Mites tuo pentujen syntymä, sullekkin on 9.9. okei?
/edit. Sopisi muuten tuo päivä loistavasti pentueen nimiteemaan. Kys. päivänähän Tokio Hotel esiintyy Elämä lapselle konsertissa ja sitä edellisenä bändin rumpali Gustav täyttää 21.
/edit. Sopisi muuten tuo päivä loistavasti pentueen nimiteemaan. Kys. päivänähän Tokio Hotel esiintyy Elämä lapselle konsertissa ja sitä edellisenä bändin rumpali Gustav täyttää 21.
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Furenzan tervueren kakaroita VEERR ja LOTTA
Juu käy mulle toi päivä.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- zerggie
- Keilapallo
- Viestit: 2349
- Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:35 pm
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA
ja sitten siis Tässä esittäytyy Furenza Leb Die Sekunde "Deke"
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita LOTTA
^
Onpas Deke kivan näköinen poika. (:
Mä nyt uskallan olettaa, että myös Lotalle tuo synttäripäivä käy, sivuilla ei oo mikään kiire, itseltänikin saattaa hiukkasen myöhässä tulla ellen huomenna ehdi tehdä.
Onpas Deke kivan näköinen poika. (:
Mä nyt uskallan olettaa, että myös Lotalle tuo synttäripäivä käy, sivuilla ei oo mikään kiire, itseltänikin saattaa hiukkasen myöhässä tulla ellen huomenna ehdi tehdä.
-
Lotta
- Syvällistä
- Viestit: 629
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:00 am
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA
Joo käy, sori oon ollu taas aika epäaktiivinen enkä oo pentueet-sivuu kattonu :p mut joo, sivuissa saattaa hieman kestää mutta yritän tehdä ne tässä lähiaikoina
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Furenzan tervueren kakaroita, syntyvät 9.9. LOTTA
^
Eipä sulla mitään hätää ole, teet ihan rauhassa, pääasia, että edes tämän kuukauden aikana olisi jonkinlaiset sivut.
Oma pentuni Furenza An Deiner Seite aka Deia
Jos joku jo kisakentille hinkuu niin sehän on tietenkin mahdollista, kunhan tarkistatte, että kisan päivämäärä on ton 9.9. jälkeen. Rekisterinumeroita laittelen tulemaan kunhan Lotta tekee sivut niin saan pennut rekisteröityä.
Eipä sulla mitään hätää ole, teet ihan rauhassa, pääasia, että edes tämän kuukauden aikana olisi jonkinlaiset sivut.
Oma pentuni Furenza An Deiner Seite aka Deia
Jos joku jo kisakentille hinkuu niin sehän on tietenkin mahdollista, kunhan tarkistatte, että kisan päivämäärä on ton 9.9. jälkeen. Rekisterinumeroita laittelen tulemaan kunhan Lotta tekee sivut niin saan pennut rekisteröityä.


