Maikeriin partacollieita
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!
Huomen olis nyt sit 2 viikkoo täynnä? :o
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
Kumma
- Toistolla tehoa
- Viestit: 752
- Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
- Paikkakunta: Yka
Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!
Iik iik. Mulla on taas kyllä (no joo ekaa kertaa) niin lahjakkaasti unohtunu sivujen teko. Haluaisko nalle sanoa sanottavansa tästä pivikokuvasta, jota kaavailen Smooth Criminalille; oOo.
Edito// Päätin että tämän on pakko olla uros (: Eli Maikerin Smooth Criminal aka Kiro esittäytyy!
Edito// Päätin että tämän on pakko olla uros (: Eli Maikerin Smooth Criminal aka Kiro esittäytyy!
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!
olen unohtanut ihan kokonaan. Nalle sovitaan niin, että saat sivut huomenissa?! :D
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!
Vauu, komea poika tuo Kiro! : ) Mahtavaa, onnea ja menestystä tulevaisuuteen, ja tosiaan hyvät kuvat oot sille löytäny!
Joo, Mimmu ei mitään paniikkia, mutta kiva jos saat sivut huomiseks (:
Joo, Mimmu ei mitään paniikkia, mutta kiva jos saat sivut huomiseks (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita DILLI JA MIMMU!
Tässä nämä sivut nyt sitten olisivat!
Diana esiintyy!
Diana esiintyy!
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita DILLI JA MIMMU!
Hienoahienoa, mahtavaa että saitte nyt sivut tehtyä ja niin päin pois! Ja tosi hieno tytsä tämä Diana kanssa! :)
Elikkä vielä Dilliltä puuttuu sivut, ja sitten on kaikilta sivut tulleet. (:
Elikkä vielä Dilliltä puuttuu sivut, ja sitten on kaikilta sivut tulleet. (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
Dilli
- Syvällistä
- Viestit: 619
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:31 am
- Paikkakunta: Oulu
Re: Maikeriin partacollieita DILLI!
Nyt on vihdoin tämä Sissi - neitosen sivu valmiina (: Ilmoittele jos on jotain korjattavaa.

-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita
Noniin, mahtavaa! (: Ei mitään korjattavaa, oikein hieno tytsä on! Nyt sitten vaan onnea ja menestystä tulevaisuuteen, mä laitan noi pennut rekisteriin ja sitten vaikka ilmottelen teille kun on hyväksytty (:
//Niin ja Mimmulle vielä semmonen, että onkos tyttösen säkä tosiaankin noin korkea? :o Meinaan vaan kun uroksenkin ihannesäkä on semmoset 53–56cm.
//Niin ja Mimmulle vielä semmonen, että onkos tyttösen säkä tosiaankin noin korkea? :o Meinaan vaan kun uroksenkin ihannesäkä on semmoset 53–56cm.
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
