Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja cocoa »

En saanut linkkiä auki?
Avatar
Mineas
Ammattimouhoaja
Viestit: 2577
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja Mineas »

No nyt pitäisi toimia (:
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Juu nyt toimii, kiitos :)!
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja Emine »

Oisko mahollista vaihtaa ton mun pennun sukupuolta, kun en uroksista sittenkään oikein kuvia löytänyt. Olisi hienot narttukoiran kuvat.
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Kyllä se varmaan vielä onnistuu :)
virtuaalikoirista kun nyt on kyse..
Avatar
Emine
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja Emine »

Kiitos paljon! Alan heti tekee niitä sivuja, tässä on mennyt jo ihan liian kauan!

// Eikku esittäytyy! :--)
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Kiitos sivuista!

Hienot kuvat!!
Vastaa Viestiin