Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2577
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
Oisko mahollista vaihtaa ton mun pennun sukupuolta, kun en uroksista sittenkään oikein kuvia löytänyt. Olisi hienot narttukoiran kuvat.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
Kyllä se varmaan vielä onnistuu :)
virtuaalikoirista kun nyt on kyse..
virtuaalikoirista kun nyt on kyse..
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
Kiitos paljon! Alan heti tekee niitä sivuja, tässä on mennyt jo ihan liian kauan!
// Eikku esittäytyy! :--)
// Eikku esittäytyy! :--)
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

