Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin

Viesti Kirjoittaja Ricea »

mulla ei kyl oo viel ihan valmiit, mut ehkäpä voisin julkaista =) teen nuo valmiiksi sitten kun on aikaa: Virna on nyt käytettävissänne >D
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin

Viesti Kirjoittaja käpy »

Kiitos Ricea.

Viimeisiä sivuja odotellaan!
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?

Viesti Kirjoittaja käpy »

-
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sivut tulossa lähipäivinä :-)
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?

Viesti Kirjoittaja käpy »

-
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Avatar
käpy
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2256
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm

Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?

Viesti Kirjoittaja käpy »

-
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
Vastaa Viestiin