Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
mulla ei kyl oo viel ihan valmiit, mut ehkäpä voisin julkaista =) teen nuo valmiiksi sitten kun on aikaa: Virna on nyt käytettävissänne >D
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Kiitos Ricea.
Viimeisiä sivuja odotellaan!
Viimeisiä sivuja odotellaan!
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?
Sivut tulossa lähipäivinä :-)
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
