Flareflyn kerrynterriereitä
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Ja uudestaan, haloja, kyllä joku kerryistä tykkää!
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Vau mikä suosio! :o