Flareflyn kerrynterriereitä

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Ja uudestaan, haloja, kyllä joku kerryistä tykkää!
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Vau mikä suosio! :o
Vastaa Viestiin