Jämtti vauvoja luvassa
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Sopii oikein hyvin.
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Syntymäaika sopii mulle myös.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lasten sivuja kun kerkiätte saa laitella :)
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1014
- Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Ah ja voih!
Vaikka syntypvm onkin jo mennyt, onko vielä mahdollista saada jämptiä tähänkin osoitteeseen? Entuudestaan minulla onkin jämptiuros Hulttion Efekti, ja tämäkin uusi pentu pääsisi asustelemaan Choo Choo!:seen. Rakastava, kisaava koti. Piviko-näyttelyitä, mejää ja haukkukokeita pääasiassa olin suunnitellut, mutta myös flyballia, agilitya ja sen sellaista harrastelisimme siinä ohella.
Nartusta olisin kiinnostunut, nimeksi tulisi tuo Petite's Erätoivo.
Vaikka syntypvm onkin jo mennyt, onko vielä mahdollista saada jämptiä tähänkin osoitteeseen? Entuudestaan minulla onkin jämptiuros Hulttion Efekti, ja tämäkin uusi pentu pääsisi asustelemaan Choo Choo!:seen. Rakastava, kisaava koti. Piviko-näyttelyitä, mejää ja haukkukokeita pääasiassa olin suunnitellut, mutta myös flyballia, agilitya ja sen sellaista harrastelisimme siinä ohella.
Nartusta olisin kiinnostunut, nimeksi tulisi tuo Petite's Erätoivo.
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
^ Tottakai saat pennun :) sivuja kun ehdit
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1014
- Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
- Paikkakunta: Espoo
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Nyt olikin hyvin aikaa askarrella, niin tein sivut ja kuvankin naperolle.
Petite's Erätoivo
Kiitos, että sain pennun :)!
Petite's Erätoivo
Kiitos, että sain pennun :)!
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Paljon kiitoksia :) Teen tälle pentueelle pian sivut Petite's kenneliin ja sieltä tulette löytämään sitten niitä tuloksia ja kaikkea muuta pentueesta :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
^ ihana &.&
saitkos YV:tä?
saitkos YV:tä?
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Jämtti vauvoja luvassa
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Jenna
- Kanada
- Viestit: 1587
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Hienoa! Nyt on kaikilta sivut joten pistän nämä vFCI:n rekisteriin menemään :)
