Jämtti vauvoja luvassa

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Sopii oikein hyvin.
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Syntymäaika sopii mulle myös.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Lasten sivuja kun kerkiätte saa laitella :)
Avatar
Danay
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1014
Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Ah ja voih!
Vaikka syntypvm onkin jo mennyt, onko vielä mahdollista saada jämptiä tähänkin osoitteeseen? Entuudestaan minulla onkin jämptiuros Hulttion Efekti, ja tämäkin uusi pentu pääsisi asustelemaan Choo Choo!:seen. Rakastava, kisaava koti. Piviko-näyttelyitä, mejää ja haukkukokeita pääasiassa olin suunnitellut, mutta myös flyballia, agilitya ja sen sellaista harrastelisimme siinä ohella.
Nartusta olisin kiinnostunut, nimeksi tulisi tuo Petite's Erätoivo.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ Tottakai saat pennun :) sivuja kun ehdit
Avatar
Danay
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1014
Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Nyt olikin hyvin aikaa askarrella, niin tein sivut ja kuvankin naperolle.
Petite's Erätoivo

Kiitos, että sain pennun :)!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Paljon kiitoksia :) Teen tälle pentueelle pian sivut Petite's kenneliin ja sieltä tulette löytämään sitten niitä tuloksia ja kaikkea muuta pentueesta :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jysky esittäytyy (:

edit // sain
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ ihana &.&

saitkos YV:tä?
smoothtar
Nakkisotilas
Viestit: 207
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Jämtti vauvoja luvassa

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Hienoa! Nyt on kaikilta sivut joten pistän nämä vFCI:n rekisteriin menemään :)
Vastaa Viestiin