4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu

Viesti Kirjoittaja Viuki »

No jospa mulle yks riittäs :D Merlelle vaan löytys huippukuvat, olisi kiva sellainen saada :)
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!!

Viesti Kirjoittaja Apila »

Nonny, pennut siis syntyy 23.09, sivuja vaan tähän sitten ;)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!!

Viesti Kirjoittaja Janina »

Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Laitoin jo yksällä Jymyn sivut :)
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Viesti Kirjoittaja Alina »

4LC Black Bitch aka Tilda sai vihdoin itselleen kuvat.

Koitan yksäripommittaa sua aina kunhan jonkinlaisia kisatuloksia saadaan, niin sun ei sitten tarvitse kamalasti nähdä vaivaa sen eteen että kyttäilet Tilhiläisen sivuja. (:
and we talk about stupid things like feelings and men
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Viesti Kirjoittaja Apila »

Kiitos näistä kaikista! :) Sitt oottelen vaan vielä Lianan sivuja...

Alina - joo tee se ;) Ja jos tarviit apua siin kisaamises ni mä kyllä aina voin! :D Tai sen voi jakaa jotenki puoliks tms :)
// Se vois ehkä kans kisata pelastuskokeissa?
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Viesti Kirjoittaja Alina »

Eiköhän tuo pelastus onnistu. (: Ekoihin ageihin ja paimennuksiin lähettelin osallistumisia, olin katsovinani että kaikki kilpailut 24. päivästä eteenpäin.
and we talk about stupid things like feelings and men
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Viesti Kirjoittaja Apila »

http://www.glamrose.org/4lapsclover/black.html (pentueesta)
MOLEMMAT VANHEMMAT OVAT MUUTEN NYT MYÖS KOIRATANSSIVALIOITA (vKTV)! :)

Tilda on muuten ihana! :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
whokilledbambi
Höpsö veitikka
Viestit: 6468
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 1:49 pm

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Apila kirjoitti:Tarranauhan koirat alkaa olla aika yleisiä
Hohhohoo me ollaan kaikkialla vaikka ollaankin jo lopetettu >8)

Anteeksi melko turha viesti, joten laitan tähän ihan asiaakin.
Eli siis, ootko miettiny alustavasti(jos ollenkaan) seuraavaa pentuetta? Tää yhdistelmä oli yllättävän mielenkiintoinen ja valehtelematta sekä vähätellen sanottuna unelmayhdistelmä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!

Viesti Kirjoittaja Apila »

Haha, niin ootte :'D

Joo mäkin tyksin tästä <3 En oo oikeestaa miettiny vielä, hyvä kun ollaan saatu tää maailmalle nyt XD Mutta jos sä olet kiinnostunut niin voin tulla sulle sitten heti ensimmäiseks kertomaan >:D Jossain ens vuoden puolella sitten talvella/keväällä varmaan.
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Vastaa Viestiin