Palveluskoirien aatelia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Hyvä! Nyt onkin siis nimet ja syntymäpäivät tiedossa, joten sivujakin saa tehdä silloin kun ehtii :)
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mun on ihan pakko varmistaa etten vaan oo laksenu väärin (en kai niin tyhmä sentään oo): jos koira on syntynyt 18.8.2008 ja se on esiintyny näyttelyssä 5.7.2009, eikö se sillon oo vasta lähes 11kk.

Pitää ihan tosissaan tarkistaa näin tyhmä kysymys! Olin aatellu että tulevissa kuvissa on about 15kk vanha narttu, mutta nyt sain tietää et se onkin humasti alle sen.. Tuntuu vaan niin uskomattomalta, kun en olis ikinä henk.koht. sanonu sitä koiraa niin nuoreks. :o :lol:
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Jep, onhan se 11 kk :D Mutta se yksi kuukausi ei paljoa paina - laita se vuoden ikäiseksi, niin ei pitäisi tulla muista lajeista hylkäyksiä liian nuoren iän takia.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Uppia! Niitä sivuja saa alkaa jo tekemään ;-)
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Henji »

Mulla on ollut sivut jo jonkin aikaa, tosin sukua pitäisi vielä hiekman laajentaa kun se oli niin pitkä. :D Elikkäs Lilithia Never Kill a Boy on the First Date "Yang" esittäytyy. Sulhaseksi se saa kaukaisessa tulevaisuudessa Free Dragoniin tulossa olevasta pentueesta syntyvän pojan, joka saa keljusti nimekseen Yin. :lol:
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Hahahha, tulevaisuushan kuulostaa varsin hauskalta :mrgreen: Mut kiitos sivuista!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Bella &.&
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos sullekin tosi paljon! Rebecca päättikin perua, joten nyt olisi vielä yksi pentu vapaana!
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

upup, vielä olisi pentu mahdollista saada ;)
Avatar
Esku
Nakkisotilas
Viestit: 252
Liittynyt: To Touko 28, 2009 7:04 pm

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Esku »

Mua saattais kiinnostaa Belezaan (: Kattelen vielä huomenna, kun on enemmän aikaa.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mieti vaan ja laita tarjousta, jos kiinnostaa! :)
rust
Kanada
Viestit: 1364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja rust »

Jo TOISEN KERRAN saat mut sortumaan :D. (Gaalalla on kisaura muuten alkanut ihan hyvin, vaikkei BH:ta olla tosin vielä saatu läpi... Koiratanssista jonkun verran pisteitä ja perusrata suoritettu, 1 x EH näyttelystä. Ilmoitettu useampaan paimennuskisaan, päivystelen aktiivisesti vSPKL:n kalenteria uusien BH-kokeiden toivossa.)

No siis Rajutiinhan poika/tyttö pääsisi noiden muiden seuraksi - lähinnä käyttökoiraksi, vaikka H-EH-painotteisista tuloksista huolimatta (= luultavasti käyttölinjaiset kuvat tulossa) näyttelyissä kierreltäisiinkin aktiivisesti. En voi luvata (edelleenkään) hypersuperaktiivista kisautusta, mutta näyttöä voi katsella niin Draman (uusin asukki Kiara tullut tämän kuun alussa, voi vähän havainnollistaa kisautustahtia) kuin Rajutinkin koirista.

En mä tiedä mitä mun pitäisi vielä kirjoittaa... Katselen kuvia tässä hetken päästä :).
feel love before it's gone
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä oon nähnytkin Gaalaa paljon kisoissa ja tyytyväinen olen kyllä! :mrgreen: Laitan sulle toki pennun, tuu kertomaan sukupuoli sitten kun olet kuvat päättänyt (:
rust
Kanada
Viestit: 1364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja rust »

No narttuhan siitäkin sitten tulee, nättikin vielä: 1 2 3

Liikaa kivoja nimiä... :D Mulla oli aluksi yli kymmenen vaihtoehtoa, joista sitten päätin valita tytölle nimeksi Lilithia Goodbye Iowa. Huomenna on siis syntymäpäivä? :) Mä teen sivuja viimeistään huomenissa, luultavasti saan kuitenkin jo tänään valmiiksi.
feel love before it's gone
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Syntymäpäivä! rust tekee ja laittaa sivuja kun ehtii (kiire ei ole, mutta mielellään parin viikon aikana), ja muut saatte jo alkaa kisailemaan :) Onnea kisakentille!
Vastaa Viestiin