Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]

Viesti Kirjoittaja kirby »

nostetaan! muokkailen parhaillaan pentuesivua ja lisäilen sen sitten virallisesti Scarletsin sivuille.
penskat syntyivät siis 16. päivä ja sivuja jo odottelisin!

noel, sivuja..? ;-)
tuikkusi93, Scarlets Bayan sivut..? osoite ei toimi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja noel »

Joo mie vähän mietin et miten mie tän kanssa teen, kun tosiaan ei enää Kiipelissällä sivuja ole tuon futuron-jutun vuoksi, joten miten mie niitä pennun sivuja pistäisin tulemaan? Teenkö vaikka freewebsille jonkun pikkusivusen että näkisit, millainen siitä tulee?
tuikkusi93
Ei riitä.
Viestit: 309
Liittynyt: La Touko 02, 2009 10:30 am
Viesti:

Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja tuikkusi93 »

täällä uusi sivu Scarlets Baya
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja kirby »

noel, se minne penskat sivut teet on ihan sun päätettävissä. sitä vain että jos sulla ei nyt ole Kiipelissän sivuja enää missään niin pystytkö sä tämmöstä setteriä vielä ottaan lisäks? :)

tuikkusi93, selvä juttu! löysin pikkusen virheen tuolta sivulta, Scarlets kirjoitetaan ihan Scarlets eikä Scarlet's ;) olit mm. yhteen amerikan näyttelyyn Yayan ilmoittanut nimellä Scarlet's Baya. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja noel »

Ajattelin tässä laittaa sivut freewebsille nyt väliaikaisesti, eli kelpaisko sulle jos nyt yritän huomenna sulle niitä sivuja antaa? :) Kyllä tässä aina sivut jonnekin saadaan, olin vaan ajatellut, että jaksaisitko sä osoitteenmuutoksia joita saattaa tapahtua nyt tässä pari :D Mutta tottakai mie ne sivut teen! En vaan kotona just nyt ole, niin ei ole mm. ulkoasun koodeja ollenkaan.

edit/ Ja oon pahoillani tästä myöhästymisestä, mie todella muistin, että pennut syntyy vasta 16.10.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !

Viesti Kirjoittaja kirby »

asia selvä, noel! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin