nostetaan! muokkailen parhaillaan pentuesivua ja lisäilen sen sitten virallisesti Scarletsin sivuille.
penskat syntyivät siis 16. päivä ja sivuja jo odottelisin!
noel, sivuja..? ;-)
tuikkusi93, Scarlets Bayan sivut..? osoite ei toimi.
Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Joo mie vähän mietin et miten mie tän kanssa teen, kun tosiaan ei enää Kiipelissällä sivuja ole tuon futuron-jutun vuoksi, joten miten mie niitä pennun sivuja pistäisin tulemaan? Teenkö vaikka freewebsille jonkun pikkusivusen että näkisit, millainen siitä tulee?
-
tuikkusi93
- Ei riitä.
- Viestit: 309
- Liittynyt: La Touko 02, 2009 10:30 am
- Viesti:
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
noel, se minne penskat sivut teet on ihan sun päätettävissä. sitä vain että jos sulla ei nyt ole Kiipelissän sivuja enää missään niin pystytkö sä tämmöstä setteriä vielä ottaan lisäks? :)
tuikkusi93, selvä juttu! löysin pikkusen virheen tuolta sivulta, Scarlets kirjoitetaan ihan Scarlets eikä Scarlet's ;) olit mm. yhteen amerikan näyttelyyn Yayan ilmoittanut nimellä Scarlet's Baya. :)
tuikkusi93, selvä juttu! löysin pikkusen virheen tuolta sivulta, Scarlets kirjoitetaan ihan Scarlets eikä Scarlet's ;) olit mm. yhteen amerikan näyttelyyn Yayan ilmoittanut nimellä Scarlet's Baya. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Ajattelin tässä laittaa sivut freewebsille nyt väliaikaisesti, eli kelpaisko sulle jos nyt yritän huomenna sulle niitä sivuja antaa? :) Kyllä tässä aina sivut jonnekin saadaan, olin vaan ajatellut, että jaksaisitko sä osoitteenmuutoksia joita saattaa tapahtua nyt tässä pari :D Mutta tottakai mie ne sivut teen! En vaan kotona just nyt ole, niin ei ole mm. ulkoasun koodeja ollenkaan.
edit/ Ja oon pahoillani tästä myöhästymisestä, mie todella muistin, että pennut syntyy vasta 16.10.
edit/ Ja oon pahoillani tästä myöhästymisestä, mie todella muistin, että pennut syntyy vasta 16.10.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
asia selvä, noel! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016