Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Mun mussukka, Xtra Sleepy GSD to Shagan alias Spy tahtoo nyt esittäytyä Pehkotädille. :') Kisaaminen aloitetaan varmaankin heti.
/ ja se todellakin aloitettiin heti. Ilmoitin Spyn näyttelyyn, muutamaan käyttäytymiskokeeseen ja vesipelastuksen soveltavuuskokeeseen.
/ ja se todellakin aloitettiin heti. Ilmoitin Spyn näyttelyyn, muutamaan käyttäytymiskokeeseen ja vesipelastuksen soveltavuuskokeeseen.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Mulle tuo Xtra Yawning GSD to Kk! Ihana nimi. Ei aivan kehtaa laittaa tuon nimen perään vielä to Kairankuiskeen. Tulis ehkä turhan pitkä, ja pelkkä Elina on tylsä, jotenka Kk on hyvä. Sivuja tulee heti kun ehdin, kaipa huomiseen mennessä. (:
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Kiitti Shagan sivuista! Täytyy sanoa, että aivan uskomattoman komea poika, tulee kyllä vanhempiinsa. :) Ja hienoa, että kisautuskin lähti jo käyntiin.
Elinalle se nimeksi ja ei kiirettä sivujen kanssa, syntyyhän nämä vasta sillon 30.09.. :)
Elinalle se nimeksi ja ei kiirettä sivujen kanssa, syntyyhän nämä vasta sillon 30.09.. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Xtra Xtreme GSD ja narrrrttu ! Sivut edittaan tähän ;>
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Tässäpä olisi Rion sivut.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Katille ekstriimi narttu ja kiitos, odottelen sivuja.
Elinalle kiitos sivuista, Rio on hieno. <3_<3
Elinalle kiitos sivuista, Rio on hieno. <3_<3
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Enpäs edittaakkaan että huomaat, Venla :)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA
Kiitos sivuista, hieno Venla. (;
Todella suurta menestystä kaikille pennuille, pääsivät jokainen aivan loistavaan kotiin ja ilmoitelkaahan kuulumisia aina kun kerkeätte. :) Onnea kisakentille! &.&
Todella suurta menestystä kaikille pennuille, pääsivät jokainen aivan loistavaan kotiin ja ilmoitelkaahan kuulumisia aina kun kerkeätte. :) Onnea kisakentille! &.&
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- jannu
- Kanada
- Viestit: 1691
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.
Komeita ja nättejä ovat kaikki. Mahtavaa että jokainen on lähtenyt hyvään kotiin ja kisaurat on alkaneet jo. <: Iloista nähdä ensimmäisiä saksanpaimenkoiriani näiden suvussa joka tekee pennuista erityisiä. Kiitos teille, ja erityisesti Pehkolle koko pentueesta!
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.

