Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
No niin, nyt on Una valmis, paitsi kuvia vielä mietitään :) http://zoanda-coat.freehostia.com/Una.htm Kuvia kyllä on, mutta en osaa päättää mitkä kuvat :)
the weather changes
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
Kiitoksia sivuista, Ve_Ra!
tosiaan ajattelin jo että mun springerikasvatus olis ohi, mutta jatkan tätä sit pienimuotoisesti kasvatusnimellä Blinkei, eli pentuesivu ilmestyy kyllä, tosin aikaa saattaa vierähtää jonkin verran!
tosiaan ajattelin jo että mun springerikasvatus olis ohi, mutta jatkan tätä sit pienimuotoisesti kasvatusnimellä Blinkei, eli pentuesivu ilmestyy kyllä, tosin aikaa saattaa vierähtää jonkin verran!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
Kummista kuvista tykkäät enemmän? http://kuvablogi.com/nayta/2111981/ vai http://kuvablogi.com/nayta/2111982/
the weather changes
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
no toi eka on mun silmään uros, eli ei ainakaan sen kuvia.. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
aa, okei. No sitten taidan ottaa nuo toiset kuvat :) Jos nyt saan Unan sivut täysin valmiiksi, Una pääsee mukaan maailmanvoittajaan. Mihin luokkaan laittaisin Unan? Siis jos nyt otan nuo toiset kuvat?
the weather changes
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
JUN-NUO sit ehkä. ;-)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
-
Vera
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1897
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
- Paikkakunta: Pori (+ HKI)
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
Nyt olen saanut Unan sivut täysin valmiiksi ja ilmoittanut siihen näyttelyyn. Hyvä minä! 
the weather changes
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!
Hyvä homma, hienoa! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016