Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja Vera »

No niin, nyt on Una valmis, paitsi kuvia vielä mietitään :) http://zoanda-coat.freehostia.com/Una.htm Kuvia kyllä on, mutta en osaa päättää mitkä kuvat :)
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Kiitoksia sivuista, Ve_Ra!

tosiaan ajattelin jo että mun springerikasvatus olis ohi, mutta jatkan tätä sit pienimuotoisesti kasvatusnimellä Blinkei, eli pentuesivu ilmestyy kyllä, tosin aikaa saattaa vierähtää jonkin verran!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja Vera »

the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja kirby »

no toi eka on mun silmään uros, eli ei ainakaan sen kuvia.. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja Vera »

aa, okei. No sitten taidan ottaa nuo toiset kuvat :) Jos nyt saan Unan sivut täysin valmiiksi, Una pääsee mukaan maailmanvoittajaan. Mihin luokkaan laittaisin Unan? Siis jos nyt otan nuo toiset kuvat?
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja kirby »

JUN-NUO sit ehkä. ;-)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Selvä :) Lisäilen ne nyt Unan sivuille.
the weather changes
Vera
Vuohenruokaa
Viestit: 1897
Liittynyt: Ma Touko 11, 2009 1:57 pm
Paikkakunta: Pori (+ HKI)

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja Vera »

Nyt olen saanut Unan sivut täysin valmiiksi ja ilmoittanut siihen näyttelyyn. Hyvä minä! :mrgreen:
the weather changes
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Enkkusprinkkuja / synttärit 10.9!

Viesti Kirjoittaja kirby »

Hyvä homma, hienoa! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin