Sammareita huippuvanhemmista
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Sammareita huippuvanhemmista
No hitsiläinen :< oisko sitten Dwelin's Nero Sage :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Tuo nimi sopii vallan mainiosti! :) Sivuja jos saisit vaikkapa ensi viikolla tehtyä, niin olisin tyytyväinen.
Pennut syntyivät siis tänään ja nyt voi aloittaa kisaamisen sitten ihan oikeasti! :)
Pennut syntyivät siis tänään ja nyt voi aloittaa kisaamisen sitten ihan oikeasti! :)

-
Heroésdes
- Alkupalat
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Syys 26, 2009 10:04 am
Re: Sammareita huippuvanhemmista
No mua kiinnostais! http://cavjensi.webs.com/ Tossa sivut. Tulis ekaks/tokaks koiraks, ja lupaan harrastaa nlyitä ja tokoa ja agia!
edit. No kaikki olikin jo varattu:/ Koskas seuraava pentue?
edit. No kaikki olikin jo varattu:/ Koskas seuraava pentue?
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Etusivu
Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Kaikilla pennuilla on jo kodit ja pentuekin on jo syntynyt, joten emme enää ota varauksia tähän pentueeseen.
Spiegel ja Pöpö, muistakaahan että vielä on aikaa ilmoittautua muunmuassa maailmanvoittajaan. :)
/Seuraavaan pentueeseen on vielä aikaa, varmaankin vasta talvella jos silloinkaan. Tällä samaisella pentueet-osastolla on kyllä myös monia muita samojedinkoirapentueita tulossa, katselepas niitä jos löytyisi mielekäs pentue. :)
Spiegel ja Pöpö, muistakaahan että vielä on aikaa ilmoittautua muunmuassa maailmanvoittajaan. :)
/Seuraavaan pentueeseen on vielä aikaa, varmaankin vasta talvella jos silloinkaan. Tällä samaisella pentueet-osastolla on kyllä myös monia muita samojedinkoirapentueita tulossa, katselepas niitä jos löytyisi mielekäs pentue. :)

-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Jep, ilmoitinkin Magen tänään maailmanvoittajaan. Me ollaan ehditty haalia jo titteleitä: BH RH-E (:
Kiitokset Pilville vielä pennusta!
Kiitokset Pilville vielä pennusta!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Nero-tyts. Ilmottelen heti maailmanvoittajaan :-)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Pilvi
- Analysaattori
- Viestit: 2951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm
