Blogit virtuaalikenneleillä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Minhey
Syvällistä

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Minhey »

Äww...
Nyt nousi sellainen ajatus mieleen että bolgi olis todella ihana tehdä, nyt on kuitenkin nippa nappa jaksanko päivitellä sitä paljoakaan. Alussa ajattelin että ei, mutta nyt asia on alkanut vähän mietityttää. Nyt on kuiteskin mulla aikaa olla koneella yli 30 minuuttia, joten...

Jää nyt kuitenkin vähän harkinnan alle. Voi olla jopa että blogi menee mäsäksi alle kuukaudessa. :>
palaillaan.
Olivia
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Foxtrialiltakin löytyypi oma blogi. : ) Joskus kesäkuun alussa 09 oon tuon väsännyt.
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Pitäisköhän tehdä jo etukäteen blogi? Ihan huvittavaahan se olisi aina vilkaista miten Scamblen porukalla menee...!?
It lurks behind you.
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Katselkaapas välillä myös meitä ;) http://metsamansikan.wordpress.com
Päivityksiä silloin kun huvittaa.
Kuva
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Nostellaan tätä, kuinkas monella kennelillä on toiminnassa oleva blogi? Selailin noita blogeja, ja aika monta sellaista löytyi joihin on kirjoitettu viimeksi tammikuussa tai viime vuoden puolella. Pyörättömälläkin on nyt blogi, käykääs kurkkaamassa! (:

/ sasu., lisäilen Pyörättömän linkkilistalle piakkoin ja voin blogiinkin lisäillä ;)
Et hätt noch immer jot jejange.
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Kuurakuun blogi on vielä hengissä ja sitä tulee päiviteltyäkin :--D Lisätkääs linkkilistoille, mekin voidaan sit lisätä!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Mäkin voisin tehdä Caralle blogin, kun Silleenkin sai jo. Mut hei, onko kellään yhtä tai kahta virtuaalikoiraa ja niillä blogia?
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mun täytyy kans nyt sanoa että olen miettinyt uutisblogin perustamista Haltiapolulle, ainoa vaan, että haluan siitä persoonallisen ja tyylikkään tapauksen, enkä ole varma riittääkö mun koodaustaidot ihan siihen asti blogin kohdalla. :mrgreen: Jos joku haluaa tarjota auttavaa kättään asian suhteen niin olisin innolla ottamassa vastaan kaikkea apua. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Kävin äsken tsekkaamassa, että koska viimeks oonkaan kirjoittanut Nauriksen blogiin. Kauhukseni huomasin et vika entry oli 1.pvä marraskuuta kirjoitettu! (Ja mä kun tosiaan luulin, että se olisi tämän vuoden puolella ollut..)
No nyt kuitenkin päätin ryhdistäytyä ja käydä kirjoittamassa. Yritän myös käydä kirjoittelemassa hiukan aktiivisemmin, pari kertaa kuukaudessa voisi olla aika passeli, jos asiaa vaan riittää!

Miten muuten, te joilla on blogi, kirjoitatteko sinne pelkkiä uutisia (esim. kilpailuiden tuloksia jne.) vai oletteko ajatelleet käyttävänne blogia myös ns. koirien hoitokertomuksien kirjoittamiseen? En välttämättä tarkoita mitään koko pitkää hoitotarinatekstiä, vaan että aina jossain välissä kertoilisitte, esim. että "tänään oli kiva ilma kun päästin koirat pihalle" jne.

Ja vielä uudestaan Nauriksen blogin osoite, jos joku haluaa lukea: http://nauriss.blogspot.com/
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

^ Minä olen kirjoitellut Kuurakuun blogiin tarinamuotoisesti treenailusta sekä yhdestä näyttelystä. Voisi kyllä iha perusarki juttujakin lisäillä aina väliin kun noita tuloksia tulee useimmin vaan ilmoteltua. Nyt ei ole pitkilleen ollut mitään innostusta kirjoitella, mutta ehkä se tästä!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

mia kirjoitti:Miten muuten, te joilla on blogi, kirjoitatteko sinne pelkkiä uutisia (esim. kilpailuiden tuloksia jne.) vai oletteko ajatelleet käyttävänne blogia myös ns. koirien hoitokertomuksien kirjoittamiseen? En välttämättä tarkoita mitään koko pitkää hoitotarinatekstiä, vaan että aina jossain välissä kertoilisitte, esim. että "tänään oli kiva ilma kun päästin koirat pihalle" jne.
Mie olen vain uutisia tuonne kirjoitellut. Hetken aikaa meillä oli päiväkirjakin, mutta se ei oikein saanut tuulta siipiensä alle. Meripelastajan uutisblogi on siten pyhitetty kennelin kuulumisille. Virtuaalikoiriin liittyviä tarinoita en kirjoittele minnekään, mutta mielipiteitäni löytää Virkoja virtuaalikoirille -blogista.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kaisa-Neiti
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaisa-Neiti »

Itse en ole kauhean paljon perehtynyt virtuaalikennel blogeihin, mutta olis sen varmaan ihan kiva juttu.
Kaisa-Neiti
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaisa-Neiti »

Loin jokinaikaa sitten Kennel Chocolateen blogiin, mutta en tiedä sitten että mitäisikö Diamond:iin luoda blogi. On kyllä hieman sellainen kutina, että pitäisi. Kertokaapa muutamia sivuja, joitten avulla voidaan luoda blogia.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

http://wordpress.com/
http://blogit.fi/
http://blogspot.com/

Noita ainakin on olemassa. Niin ja niitä viestejä voi editoida. ;)
Odea
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Odea »

^^ http://www.livejournal.com/
Tuollakin voi luoda oman blogin. : )
Vastaa Viestiin