Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Viimeisimmästä Ratapihan malamuuttipentueesta onkin jo vuosi aikaa, joten olisikohan aika pistää näitä melko harvinaisuuksia taas ulos?
Ratapihan P-pentueen rotuna on siis upea raskaankuormanvetäjä alaskanmalamuutti.
  • - varauksia vähintään kaksi kappaletta jotta pentue syntyy, enintään kolme
    - kaikilla pennuilla jalostusoikeus yhteen pentueeseen, sijoituspentua ei tästä pentueesta anneta (ennen pentueen teettämistä pyydän ottamaan minuun yhteyttä, jotta voin infota sisarusten pentuesuunnitelmista!)
    - ennen pennun varaamista lue myyntiehdot sekä mieluiten koko kasvatus-sivu ja se, mitä odotan kasvateiltani
    - jos pentu kiinnostaa, laita laita viestiä alle jossa kerrot tulevan kennelin + osoitteen, millaista kisautusta olisi luvassa (ahkeruus ja lajit), kuvat sekä mahdolliset pentuesuunnitelmat
    - ensimmäinen ehdokas ei välttämättä pääse tästä pentueesta osingoille, joten odottelen muutaman ehdokkaan ja sitten päätän kenelle pennun/pennut annan
    - jos on kuvista kiinni, niin minulla on antaa yhdet NUO sekä AVO nartun kuvat!
Pentueen emänä toimii oma suvuton koirani BH VFIN TVA VVL KVA FIN KRE LT DK MVA REK1 REKÄ-JOH1 vDKW-09 vLTW-09 Kesmeralan Snap on eli ”Sira”. Neiti on siis toko- sekä valjakkovalio, usean maan muotovalio, suorittanut käyttäytymiskokeen hyväksytysti, sekä omistaa parin voittajatittelin vuodelta 2009. Agility ja flyball ovat jääneet todellakin vähemmälle, mutta muissa lajeissa kyllä menestystä löytyy! Tästä pentueesta olisi tulossa Siran ensimmäinen ja viimeinen pentue.

Pentueen isänä on oma kasvattini vFIN JVA RUSW-07 Ratapihan Madison Edison, joka asustelee siis tällä hetkellä Jacyan kennelissä Untuvaunessa. Upeasti näyttelyissä pärjännyt Lou on myös mejän valio sekä kerännyt itselleen valjakkoajosta upeat 115 rankingpistettä. Herran isän sukujuuret ylettyvät pitkälle kennel Flow:n ja Dauwelhonen pentueisiin. FW Bermuda menestyi aikoinaan erinomaisesti näyttelyissä ja valjakkoajossa, samaa voi sanoa sen isästä Master Shakespeare:sta. Valotulen Emma on malamuuttien yksi tärkeimmistä kantaemistä.

Varaajat (3/3)
Nimet

• Nimiä saa ehdotella itsekin, Ratapihan tulee alkuun ja loppuosan tulee alkaa P:llä ja olla suomenkielinen.

Ratapihan Pahaa Laulultaan
    Ratapihan Paha Ei Koskaan Pakoon Halunnutkaan
    Ratapihan Paha, Paha Asia
    Ratapihan Pahat Enteet (vveera)
    Ratapihan Pakkomielle
    Ratapihan Pala Siitä
    Ratapihan Pala Sydämestä (Pehko)
    Ratapihan Paratiisin Porteilla
    Ratapihan Pahempi Toistaan
    Ratapihan Pelottaa Vain Vähän
    Ratapihan Pelkkää Tahraa
    Ratapihan Pitäisi Koittaa
    Ratapihan Pitkin Mun Ikkunaa
    Ratapihan Pimeät Tunnit
    Ratapihan Pimeä Kulkee Sun Vaatteissas
    Ratapihan Puoleen Hintaan Tänään Kaikki Annetaan
    Ratapihan Pois Se Minusta (vveera)
    Ratapihan Poistuisitko Mun Elämästäni
    Ratapihan Pöljä
    Ratapihan Päin Suloisimpia Esteitä
    Ratapihan Päivästä Toiseen
    Ratapihan Päästä Mut Pois
    Ratapihan Pyörteen Reunalla

Pentueen sukutaulu
  • i. RATAPIHAN MADISON EDISON

ii. FW Bermuda
    iii. Master Shakespeare
    iie. Valotulen Emma

ie. PD Robby (evm.)
    iei. evm.
    iee. evm.

e. KESMERALAN SNAP ON

ei. evm
    eii. evm
    eie. evm

ee. evm
    eei. evm
    eee. evm
Kalenteri
  • Astutus: 17.8.
    Syntymäviikko: vko 34 (alussa)
    Syntyneet:
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Voisin olla kiinnostunut tälläisestä karvapallosta .... :'>
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti (kuvia mahd saada mukaan)

^
Laitanko mukisematta varauksen! :mrgreen:

Niin ja muuten sellaista "uutta" infoa, että jos jollain on varaaminen kuvista kiinni, niin minulla on antaa yhden NUO ja AVO nartun kuvat!

Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Äääh, pentu kiinnostais. Mut kuvia ei oo -.-'.
Kuva
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

vveeraaa mulla saattais kiinnostaa tällainen. :mrgreen: Suvullinen narttu olis aika unelma, samaan paikkaan missä Mornakin majailee. :) Voin toki kirjoitella lisääkin, jos on tarve!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Piru vie! Pistä mulle varaus :D
Tämmööne ois tervetullu Ice Cubes'iin parin muun muutin seuraks. Mä kerron vähä lisää myöhemmin :D

//No nyt on myöhemmin x) Elieli... Ice Cubes'in linkki löytyy ak:sta :P Ja kuvat olisivat joko nämä tai nämä. En oikee osaa päättää :S Joka tapauksessa, törkein harrastus olisi valjakkoajot. Niissä kisataan ihan valioksi asti. Näyttelyissäkin tullaan käymään, mutta tuskin mitään kehäkuningatarta tytskystä tulis. Toinen tärkeä laji olisi sitten metsäjälki, jossa kans pyrittäis valioitumaan. Muista lajeista en pahemmin osaakaan sitten sanoa tässä vaiheessa, mutta noihin kolmeen panostetaan eniten. Kisaus on mitä on, joskus tosi aktiivista, jokus ei-niin-aktiivista, joskus hiljaiseloa ja joskus voi näyttää vähä kuolleeltaki. Mutta kisataan minkä keritään IRL-kiireiltä.
Ja jalostukseen olisin myös halukas käyttämään (sitte joskus :D). Lähinnä oon ajatellu max. 3 pennun pentuetta, ettei mitään hirveän isoa. Ettäs juu. Ei tällä haavaa sitte muuta varmaankaan... :P
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Hehee! :mrgreen: Pehkon ei tartte mitään esittelyjä laittaa, kyllä mä teille molemmille pennut annan. Molemmilta löytyy aikaisempia kasvatteja, joiden kisaamiseen ynnä muuhun oon ollut tyytyväinen, joten asia on selvä se!

Jacya, molemmissa kuvissa koirat ei oikein edusta hyvin itseensä, mutta ekan koiran rakenteesta itse tykkään enemmän. Löytyy vahva luusto ja runko kapenee takaosaa kohti. :)

Eli vielä yksi varaus otetaan! Ja sit vielä pentueen isä olisi etsinnässä, jonka todellakin haluaisin tähän pentueeseen.. Mut jos ei löydy ni sit ei löydy, kun on sen verran hiljainen toi uros etsinnässä -topic mutta mutta. Löytyiskö Jacyalta jotain urosta (ei muuten mulla toimi tällä hetkellä Ice Cube'sin sivut) tai haluisko Pehko lainata Sitkaa?

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- 1 pentu vapaana

Mä olen itse käyttämässä Sitkaa jossain vaiheessa, mutta mikäli se ei haittaa niin ota vaan (max 3 pennun pentuetta oon ajatellut). :D
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Joo no ei oikeen, mut parempiakaan kuvia ei multa löydy ;S Mutta kiva ku meille lähtöö yks pupsi 8)
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

^^
Noo en mä varmaa sitten, ettei ala sitten Sitkaa näkymään joka puolella.

Mut Jacya, kyyläilin Untuvaunea, niin onko Ratapihan Madison Edisonia käytetty jalostukseen? Kun sillä olis isänä toi mun edesmennyt koirani FW Bermuda, ja Mudan sisarukset eikä Madisoninkaan sisarukset ole tehnyt pentuja, niin olis kiva saada tota (ikivanhaa) sukua jatkettua? Jos sitä saisin lainailla niin olisin enemmän kuin kiitollinen. :)

Silloinhan isän puolelta suku näyttäisi tältä:

i. RATAPIHAN MADISON EDISON

ii. FW Bermuda
iii. Master Shakespeare
iie. Valotulen Emma

ie. PD Robby (evm.)
iei. evm.
iee. evm.

Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- 1 pentu vapaana - (Jacya!)

No joo, lainaile Louta vaan kyllä juu :D Pääsee poikaki pikkuhiljaa eläkkeelle x) Halutko sitte että ei Louta enää käytetä jalostukseen? :>
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Noniin, kiitos! Isänä siis Ratapihan Madison Edison. Pudotan samalla varaajamäärän kolmeen, kun tuli isäksi pitkäsukuinen uros. Ja joo, toivoisin ettet käytä sitä enää jalostukseen. Hyvin toimii muuten tämä minun kasvatit-lista, kun Lou on merkitty sinne kuolleeksi... :D

edit/
Laittelen kohta nimiä, mikä olisi hyvä ajankohta pentueen syntymiselle?

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Mulle ihan sama oikeastaan. :D
† † † ask me anything &
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- pentueen ajankohta?

Kyllä Lou vielä elossa on piru vie :( :D Juu, siirtyy herra sitten eläkkeelle. Mutta joo, JEE, nimiä x) Synt.pvällä ei mullekaan mitää väliä.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Ratapihan P: alaskanmalamuutti -- astutus 17.8.

Oukei, astutus siis 17.8. ja syntyvät sitten viikon 34 alussa. Nimiä pistän tänään/huomenna.

Vastaa Viestiin