Kysymyksiä
-
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Ömm selitin pikkuisen huonosti. :-D Eli tästä oman osionsa voittamisen jälkeen ei saisi enää mitään pisteitä, eikä sijoittumisella tässä "best of the best":issä olisi merkitystä valioitumisen kannalta. Se saattaa olla monen mielestä turha, mutta eipä siitä turhaa vaivaakaan tuomaroimisessa olisi ja kaikista olisi varmaan kiva huomata joskus että oma koira olisi voittanut koko kilpailun.
// Ei oo pakko, mutta suositeltavaa olis. :)
// Ei oo pakko, mutta suositeltavaa olis. :)
-
- Höpsö veitikka
Eli kisanpitäjän ei tartte pitää tätä "best of the best"iä? Mietin et jos liitto sallii ton idean niin voisin Paljettiunelmia-tanssiputkelle laittaa lopuks kisan pystyyn kaikille "osakilpailujen" voittajille.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Le-ppä-ker-ttu
En järkevämpääkään topaa keksinyt:
minkä värinen Atte on virallisesti? Rekisteröintiä varten.
minkä värinen Atte on virallisesti? Rekisteröintiä varten.
-
- Lassien tassuhiki
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^^
Btw, ihana nähdä omien kasvattien nimiä koirien sukutauluissa.
Mulla olis maastoesteiden tuomaroimista koskien sellainen kysymys, että mikäli huomaan esimerkiksi jollain mini avo'n koiralla olevan jo yksi mekuma multa samaisesta luokasta, hylätäänkö se?
//Danke Iivi. (: Näin mä olen itsekin joskus aiemmin toiminut, mutta päätinpä vielä varmistaa.
Btw, ihana nähdä omien kasvattien nimiä koirien sukutauluissa.
Mulla olis maastoesteiden tuomaroimista koskien sellainen kysymys, että mikäli huomaan esimerkiksi jollain mini avo'n koiralla olevan jo yksi mekuma multa samaisesta luokasta, hylätäänkö se?
//Danke Iivi. (: Näin mä olen itsekin joskus aiemmin toiminut, mutta päätinpä vielä varmistaa.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
^Mä ainakin olen hylännyt, koska kyseiselle koiralle ei olisi siitä MEKUMA:sta mitään hyötyä, vaan se saattaisi viedä sen toiselta koiralta, jolle sille olisi käyttöäkin :)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
- Nakkisotilas
Emmä parempaa topicia löytänyt tämän asian kyselyyn, mutta mua kiinnostais, olisko jollain turrilla käytössä jo Snorokkista Vitin kuvat? :3 Tai yleensäkkin, kenellä on kuvalupia Snorokkista? Vaikka tää on hieman tyhmä (?) kysymys, oon ajatellu, että vois sitä useemmalla vois tietty olla kuvalupia tuolta ja ylipäätänsä käytössä Vitin kuvat...
// joo mä kyllä tiesin hakiessani kuvia, että monella on käytössä snorokkista kuvat...:3 anteeks pehko ku pöllin ne sun naamas edestä ;P mutta selailen vielä näitä haskikenneleitä jne. ja katton, olisko jollain käytössä kuvia. en itte meinaa ottaa snorokkista muita kuvia sitten käyttöhön, pitää hakee lisää kuvalupia muutenki.
// joo mä kyllä tiesin hakiessani kuvia, että monella on käytössä snorokkista kuvat...:3 anteeks pehko ku pöllin ne sun naamas edestä ;P mutta selailen vielä näitä haskikenneleitä jne. ja katton, olisko jollain käytössä kuvia. en itte meinaa ottaa snorokkista muita kuvia sitten käyttöhön, pitää hakee lisää kuvalupia muutenki.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
^
Aika monella on Snorokkista kuvaluvat, joten voi olla mahdollista että noi on käytössä. Mutta mun nokan eteen ei ole ainakaan sattunut Vitin kuvia. :)
Aika monella on Snorokkista kuvaluvat, joten voi olla mahdollista että noi on käytössä. Mutta mun nokan eteen ei ole ainakaan sattunut Vitin kuvia. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^
Snorokkista on luvat varmaan viidellä ihmisellä... :----D Kantsii vähän katella noita kenneleiden kuvalupalistoja ennen pyyntöjen lähettämistä, niin ei sitten itsekään tarvi hakemalla hakea onko joku jo käyttämässä kuvia, jotka mielit itse ottaa. Mä esim olen himoinnut ottaa käyttööni Vitin kuvat, kunhan siitä tulee ensimmäisiä akuiskuvia sivuille (haaveissa pitkään jo valkoinen husky), mutta no joo, noita kuvia menee nenän edestä kun monella on samaan paikkaan luvat, sille ei mitään voi. :P
Snorokkista on luvat varmaan viidellä ihmisellä... :----D Kantsii vähän katella noita kenneleiden kuvalupalistoja ennen pyyntöjen lähettämistä, niin ei sitten itsekään tarvi hakemalla hakea onko joku jo käyttämässä kuvia, jotka mielit itse ottaa. Mä esim olen himoinnut ottaa käyttööni Vitin kuvat, kunhan siitä tulee ensimmäisiä akuiskuvia sivuille (haaveissa pitkään jo valkoinen husky), mutta no joo, noita kuvia menee nenän edestä kun monella on samaan paikkaan luvat, sille ei mitään voi. :P
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Syvällistä
^^^ Aika monella on luvat Snorokkista, mukaan lukien mulla, mutta itse käytän kuvia vain ulkoasuissa ja koristekuvissa. :--)
-
- Alkupalat
millainen olisi hyvä ja kiinnostava esittelyteksti kennelin etusivulle?? ;o
reunalla tunnustan;
ei ollut järkeä, ei jumalaa;
vain vapaus valita kahdesta pahasta pienempi;
raskas tie
ei ollut järkeä, ei jumalaa;
vain vapaus valita kahdesta pahasta pienempi;
raskas tie
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^semmonen jossa kerrot kiinnostavalla tavalla kennelin tavotteista kasvatuksen parissa, järjestättekö koirille kisoja, voit kertoa vaikka hieman virtuaalityylillä itsestäsi ja kennelistä jne.
En suosittele kyllä käytettäväksi sitä perinteistä "Tervetuloa X virtuaalikenneliin! Huomaathan, että tämä on täysin VIRTUAALINEN sivusto, eli mikään ei ole totta. Kennelissä asustelee yleisimmin X määrä koiria ja kasvatamme rotua X. .." koska toi on vähintään joka toisen kennelin sivulla ja sitä ei enää jaksa :D mielikuvitusta peliin niin hyvä tulee.
En suosittele kyllä käytettäväksi sitä perinteistä "Tervetuloa X virtuaalikenneliin! Huomaathan, että tämä on täysin VIRTUAALINEN sivusto, eli mikään ei ole totta. Kennelissä asustelee yleisimmin X määrä koiria ja kasvatamme rotua X. .." koska toi on vähintään joka toisen kennelin sivulla ja sitä ei enää jaksa :D mielikuvitusta peliin niin hyvä tulee.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!