Blogit virtuaalikenneleillä
-
- Höpsö veitikka
Re: Blogit virtuaalikenneleillä
DUSKARRAN BLOGI
Niin paljon vaivaa nähty yhden bloginkuvatuksen eteen, että sietää olla tyytyväinen. &.&
Niin paljon vaivaa nähty yhden bloginkuvatuksen eteen, että sietää olla tyytyväinen. &.&
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Hellyydenkipeän blogi
Wilhelmiina kirjottelee sinne melkeen joka päivä. Tekstit vedän ihan hatusta ja yleensä tekstissä välähtelee Wilhelmiinan kihlattu Stefan ja paljon muuta.
Wilhelmiina kirjottelee sinne melkeen joka päivä. Tekstit vedän ihan hatusta ja yleensä tekstissä välähtelee Wilhelmiinan kihlattu Stefan ja paljon muuta.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Milleniumin blogi, sillä täytyyhän mun olla mukana muodissa. :mrgreen:
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
-
- Höpsö veitikka
Ihana toi Black Fiascon blogi!
Itse kirjoittelen J&C:n blogia silloin tällöin, lähinnä näyttelytuloksia.
Itse kirjoittelen J&C:n blogia silloin tällöin, lähinnä näyttelytuloksia.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Vuohenruokaa
Green Gablesillakin on blogi, jonne kirjoittelen silloin tällöin kaikenlaista. :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mussahan on kirjoittajan vikaa

mut joo, siis Havusävelelläkin on oma blogi johon kirjoittelen varmaan enimmäkseen just tommosia kisakertomuksia ja treenailutarinoita - kun jaksan...

mut joo, siis Havusävelelläkin on oma blogi johon kirjoittelen varmaan enimmäkseen just tommosia kisakertomuksia ja treenailutarinoita - kun jaksan...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- matty
meitsin blogi - olisi tosi kiva saada kommentteja jos joku lukee :-)
Näin tiivistettynä kertoo enemmän tai vähemmän huumorilla sävytettynä nuoren tytön & lauantaipoikaystävän elämästä koiraporukan keskellä... Entinen näyttelyfriikki siirtynyt käyttökoiriin et chetera et chetera... Pyrin realistisuuteen eli eli tsillee :-D
Näin tiivistettynä kertoo enemmän tai vähemmän huumorilla sävytettynä nuoren tytön & lauantaipoikaystävän elämästä koiraporukan keskellä... Entinen näyttelyfriikki siirtynyt käyttökoiriin et chetera et chetera... Pyrin realistisuuteen eli eli tsillee :-D
olin kerran herranterttu
- Frisky
- Viesti:
Furenzan blogi
Uskon vahvasti, että uutuuden viehätys katoaa enkä epäile hetkeäkään etteikö tuo ensimmäinen kirjoitus jäisi myös viimeiseksi, mutta peukut ja varpaat pystyssä toivotaan ettei niin kuitenkaan käy. Mä en tosta kovin realistista tee, luultavasti lähinnä koirien tuloksia ja jonnekin väliin tungettuna pientä kuvailua, mutta ei sinänsä varmaankaan mitään kennelin jokaisesta arkipäivästä kertovaa turinointia.
Uskon vahvasti, että uutuuden viehätys katoaa enkä epäile hetkeäkään etteikö tuo ensimmäinen kirjoitus jäisi myös viimeiseksi, mutta peukut ja varpaat pystyssä toivotaan ettei niin kuitenkaan käy. Mä en tosta kovin realistista tee, luultavasti lähinnä koirien tuloksia ja jonnekin väliin tungettuna pientä kuvailua, mutta ei sinänsä varmaankaan mitään kennelin jokaisesta arkipäivästä kertovaa turinointia.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Cyvja & Trollkinin blogin siirtelin pois blogspotista, teettäähän se enemmän työtä näin, mutta toisaalta musta vähän tuntuu, että tulee kirjoitettua vähän useammin jos se on tuolla terreiri.netissä. Pistin itseeni vauhtia ja kirjoitin tuollaisen hoitotarina -tyylisen sepustuksen Ranskan voittajanäyttelystä, ihan mukavaa vaihtelua vaikka loppua kohden tuntui, että olisi vähän voinut tiivistää kun tuosta tuli niin äärettömän pitkä..
Vielä kun saisi jotain kuvia tuonne tekstin sekaan laitettua, niin olisin aika tyytyväinen.
Vielä kun saisi jotain kuvia tuonne tekstin sekaan laitettua, niin olisin aika tyytyväinen.
-
- Höpsö veitikka
^ onpa muuten mielettömän hieno blogi! ootsä ite ton taiteillu? :D
/ vissiinki oot. mut kivalta näyttää.
/ vissiinki oot. mut kivalta näyttää.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Joo siis no toi ulkoasuhan ei ole mun tekemä että varsinaisesti en, mutta kiitoksia joka tapauksessa :D
-
- Höpsö veitikka
-
- Keilapallo
Apuvaa.. Joudunkohan mä siirtämään Black Fiascon blogin uudelle osoitteelle - en nimittäin löydä lappusta, johon olen salasanat ja muut kerännyt. Murh.. No koitan nyt löytää sen ja kirjoittaisin sitten heti sen uuden pätkän tuonne blogiin. :3
Marizalle kiitos kehuista! Ja tosi kiva muutenkin kuulla, että joku tykkää tuosta blogista ja tyylistäni kirjoittaa tuollaista arkipäiväistä pölinää ja höpinää.
Marizalle kiitos kehuista! Ja tosi kiva muutenkin kuulla, että joku tykkää tuosta blogista ja tyylistäni kirjoittaa tuollaista arkipäiväistä pölinää ja höpinää.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Höpsö veitikka
http://provalblog.blogspot.com/
Venia Ad Luxin blogi. :) Realistisuudentavoitteluprosessihan meillä on yhä huolimatta nimenvaihdoksesta.
Ja sit haluisin lukijoita ja kommentoijiakin!
Venia Ad Luxin blogi. :) Realistisuudentavoitteluprosessihan meillä on yhä huolimatta nimenvaihdoksesta.
Ja sit haluisin lukijoita ja kommentoijiakin!
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Tossa on nyt tommonen Cararan blogi jonne mä ja Badi kirjotellaan kun jaksetaan.