Mordonin venäläiset aristokraatit
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Mordonin venäläiset aristokraatit
Pielan sivut, olkaa hyvä. :)
// Sakuran osoite pysyy samana, mutta asuinkennelin nimi on nykyään Hallavintin.
// Kutsumanimi muutettu.
// Sakuran osoite pysyy samana, mutta asuinkennelin nimi on nykyään Hallavintin.
// Kutsumanimi muutettu.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mordon Girdle's Corner Of The Sky eli tutummin Callan.
// Hei, muistatkos vielä sen liilan ulkoasun, jonka teit Sawqueniin? Mulla on se tallessa ja ajattelin että se tulisi käyttöön talveksi. Noita värejä vaan pitäisi saada vähän enemmän talvisiksi, luuletko että se mahtais onnistua? Ja mä tässä samalla raavin päätä kuumeisesti kun en tiedä mihin laitoin sen koodin, koska muistaakseni sä koodasit tuon jo valmiiksi... Mä en vaan tiedä mihin olen piilottanut sen.
// Hei, muistatkos vielä sen liilan ulkoasun, jonka teit Sawqueniin? Mulla on se tallessa ja ajattelin että se tulisi käyttöön talveksi. Noita värejä vaan pitäisi saada vähän enemmän talvisiksi, luuletko että se mahtais onnistua? Ja mä tässä samalla raavin päätä kuumeisesti kun en tiedä mihin laitoin sen koodin, koska muistaakseni sä koodasit tuon jo valmiiksi... Mä en vaan tiedä mihin olen piilottanut sen.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Heii, onkos tuo vika napero vielä vapaa vai onko syntymä jo menny hyvän aikaa sit? ;) Mietiskelin DeWolfiin.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^tack sivuista! tätäkö ulkoasua tarkoitat?
^kyl sulle pentu lähtee enemmän ku mielellään Henji, koska Verasta ei nyt ole kuulunut mitään (:
Elikkä nyt on varaukset täynnä, mikäs olisi hyvä syntymäpäivä näille kakaroille? 31.9. käviskö?
^kyl sulle pentu lähtee enemmän ku mielellään Henji, koska Verasta ei nyt ole kuulunut mitään (:
Elikkä nyt on varaukset täynnä, mikäs olisi hyvä syntymäpäivä näille kakaroille? 31.9. käviskö?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Just tota tarkoitin, ulkan palaset mulla on tallella mutta koodia ei löytynyt. Ehkä olin sitten vahingossa poistanut sen mut hyvä että se on sulla tallella.
Mulle sopii toi synttäripäivä oikein hyvin.
Mulle sopii toi synttäripäivä oikein hyvin.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Hei sori ihan ulkopuolisena sanon vaan että syyskuussa on 30 päivää. :DJuinttu kirjoitti:Elikkä nyt on varaukset täynnä, mikäs olisi hyvä syntymäpäivä näille kakaroille? 31.9. käviskö?
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
wota, milläköhän planeetalla miekin taas elän
no pennut syntyy sitten syyskuun 30. \o/
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Muksia. :) Eli tosiaan näyttelyitä ja juoksuja tarjolla, tulevaisuudessa mitä varmimmin max 3 pennun pentue. Sen vielä kysäsen, että minkälaisia jalostusmietteitä Tuulialla on pentueen isän suhteen (onko tämä uroksen eka ja viimeinen pentue vai onko joskus tulossa toinen)?
Täältä löysin tuollaisen kappaleen kuin Colour of My Soul. Voisin ottaa nimeksi joko Mordon Girdle's Colour Of My Soul tai Mordon Girdle's Can You Remember. Pistä jompi kumpi.
Sukupuolena mahdollisesti narttu, mutta sitä en vielä lyö lukkoon -katsastan ensin kuvat.
// No, se on nyt narttu Mordon Girdle's Can You Remember.
Täältä löysin tuollaisen kappaleen kuin Colour of My Soul. Voisin ottaa nimeksi joko Mordon Girdle's Colour Of My Soul tai Mordon Girdle's Can You Remember. Pistä jompi kumpi.
// No, se on nyt narttu Mordon Girdle's Can You Remember.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY