Kuva: Flickr, corey
Eli on aika Aina Eloisan ensimmäisen pentueen. Vaikka oikeasti Aina Eloisan kasvatus rotu on lunnikoira päätin että ensimmäinen pentue on pomeranian pentue.
Pommista on moneen lähtöön. Paitsi, että se on täydellinen sohvakoira, se viihtyy näyttelyissä, agility- ja tokokehissä, lenkillä ja leikkiipä se välillä isompien serkkujensa malliin talonvahtiakin. Rodussa on ainesta jopa tokovalioksi asti, kuten tuloksen ovat osoittaneet. Pommi on siis iso koira pienessä paketissa: kooltaan pieni, mutta joka gramma täynnä itsetietoista, ylpeää koiraa, joka tietää, että kaikki rakastavat juuri häntä.
Pienpystykorvat ry
Olen ajatellut 2-4 koiran pentuetta.Yhden pennun voin sijoittaa. Ensi sijaiseti pennut lähtevät kisakotiin. En vaadi hyperkisausta, noin. kisa kuussa rittää oikein hyvin. Toivoisin että pennun kanssa kissattaisiin ainakin näyttelyissä ja agilityssä. Koiria saa käyttää jalostukseen, kunhan ei teetä miitään kuuden koiran pentuetta, jos kysyy ensin minulta luvan. Haluan koiralle pysyvän kodin! Joten älä edes ajattele ottavasi koiraa jos se ei saa pysyvää kotia. Jos kuitenkin jostain syystä joudut myymään koiran ilmoita siitä ensinmäisenä minulle. Jos koira pidetään vain jossain kennelissä yms. ns. sohvaperunana minulla on oikeus ottaa se pois.
Isä
Kuva:shanyan@windowslive.com, Shanya (c)
Isänä toimii vasta vähän aikaa minulla ollut vKTV LTW-07 ESTV-07 vCAW-07 Spitrin`s Aronia Oxalis eli Oxa. Oxan kanssa olen kissannut valitettavasti vähän eikä tuloksiakaan ole sivuille merkitty ex-omistajan hukkatua sivut.Jotakin tuloksia löytyy googlettamalla. Oxa on kissannut koiratanssissa valioksi asti sekä muutaman maan voittajaksi. Ennen pentueen syntymää aijon ainakin saada bh-kokeen suorittettua. Oxa on luonteeltaan iloinen ja mukavuuden haluinen, pikku elohiiri. Oxan emä on BH, VKTV Spitrin`s Snick Alin eli Nala. Isä on evm uros Letun Abschied.
Emä
Emä on evm. narttu Supertin I Love You "Yola" joka kisaa näyttelyissä ja agilityssä. Yola asustaa virossa ja on viron sekä suomen muotovalio ja agility valio.
Jos sinua kiinnostaa lähetä viestiä tähän topiciin tähän tyyliin.
Hei minua kiinnostaisi pommi. Se tulisi Kuummaliin . Tulevaisuudessa kisaisimme ainakin tokossa ja näyttelyissä ja varmaan jossain muissakin lajeissa. Pentu saisi varmasti pysyvän kodin. voisin ottaa sijoitus nartun. Kisanäyttöä voi katsoa Lissulta.
Nimet
Nimeksi olen ajattelut ihan A-kirjaipentuetta.
Nimen saa itse keksiä sillä olen nimissä aika surkea, kun nimi ei ole tyyliin Aina Eloisan Ainutlaatuinen Anni.
Aina Eloisan Ainut TäysJärkinen
Aina Eloisan Annoin Pikkusormen
Aina Eloisan Aarteenvartija
Aina Eloisan Aamu Aurinko
Aina Eloisan Auttaisin Jos Voisin
Aina Eloisan Asiasta On Neuvoteltava
Aina Eloisan Antaudu En Koskaan
Aina Eloisan Aika Ei Riitä
Aina Eloisan Antaisin Jos Voisin
Aina Eloisan......
Varaajat 0-4(5)
Meeriii , n.Aina Eloisan Aika Ei Riitä