Lychee A nahkat!
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Lychee A nahkat!
Brynja, parempi näin kuin niin että otat pennun etkä pystykään hoitamaan sitä, eikö? Mun mielestä erittäin vastuuntuntonen päätös, mikäli sun tilanne näyttää siltä ettet pysty pentua ottamaan. :) Arvostan tätä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Lychee A nahkat!
Mäki haluun varalle.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- cantarel
Re: Lychee A nahkat! -- 1 vapaana
No, just vapautu tää yks pentu et.. Pistä tarjousta :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No siis että tulis haovciin pääasiallisesti pk-koiraksi ja paikkukoiraksi. Mulla on molemmissa lajeissa tilaa tosi paljon, ettei tuottais ongelmaa. Oon just palailemassa tauolta ja tästä yhdistelmästä muistaakseni juteltiin mesessäkin ja ilmaisin kiinnostukseni jo silloin. Mulla ei olis kuvia, mut nopeesti ne saa pummattua. Näyttelyissä tullaan ofc käymään ja sivussa kisausta tulisi agissa, tokossa ja mahdollisesti pelastuksessa. Jossain vaiheessa ehkä myös hupilajeissa, mutta odotan että nykyiset valioituvat ensin. En mä mitään himokisausta lupaa kuitenkaan, mut yritän saada sen saman tahdin kiinni, mitä mulla oli joskus 6kk sitten. Baldin joku jälkeläinen mulla onkin ollut (oisko ollu wolftamen genial gael) ja oon tykänny uroksesta kovasti + mulla on ollut tän pentueen emän sisar (joka on herännyt henkiin 2 kertaa ja kuollut 3, mutta voi olla että herätän uusiksi henkiin). Mut tosiaan suvusta pidän kovasti ja itse nartustakin.
Nii joo ja kisanäyttöä voi kattoo kennelin koirilta mut voin linkata myös muualta. Tässä mun kaksi lemppari koiraa How to recognise different types of trees from quite a long way away ja Multicam Game Over
Nii joo ja kisanäyttöä voi kattoo kennelin koirilta mut voin linkata myös muualta. Tässä mun kaksi lemppari koiraa How to recognise different types of trees from quite a long way away ja Multicam Game Over
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- cantarel
Eiköhän se ollu sillä selvä. :) Nimeä, sukupuolta, väriä?
Kuvista sen verran, et niille jotka on ongelmissa kuvapulan kanssa mä voin koittaa piirtää jotain, mut mitään en takaa esim. onnistumisen ja valmistumisen suunnilta.. Koirien piirtäminen kun on ihan ydinfysiikkaa mulle. :D
// Rebe: ok. :)
Syntymäpäivätoiveita?
Kuvista sen verran, et niille jotka on ongelmissa kuvapulan kanssa mä voin koittaa piirtää jotain, mut mitään en takaa esim. onnistumisen ja valmistumisen suunnilta.. Koirien piirtäminen kun on ihan ydinfysiikkaa mulle. :D
// Rebe: ok. :)
Syntymäpäivätoiveita?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulle blue merle. Mä haluisin ihan kuvakuvat kun piviko on niin saamarin epäaktiivinen. Yritän pummia. ilmottelen sit skptä myöhemmin.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lychee A nahkat! -- syntymäpäivätoiveita?
Mulla ei oo mitää erityisii toiveit synttäripäivän suhteen. :--D Tän tai ens kuun puolel, ihan mite vaa!
t. Pehko
t. Pehko
-
Shanya
- Vuohenruokaa
- cantarel
Re: Lychee A nahkat! -- syntymäpäivätoiveita?
Upeeta Shanya! Löysit kuvatkin. Hienoo!
Käviskö syntymäpäiväks sellanen ku 11.02.2011? Hypätään vähän taaksepäin tän kans koska toi päivämäärä on niin huvittava. :D Eli kisaamaan pääsette samantien!
/edit Niin ja sivuja kuukauden sisään, eli sanotaanko et ens kuun puolivälii mennessä. :)
Käviskö syntymäpäiväks sellanen ku 11.02.2011? Hypätään vähän taaksepäin tän kans koska toi päivämäärä on niin huvittava. :D Eli kisaamaan pääsette samantien!
/edit Niin ja sivuja kuukauden sisään, eli sanotaanko et ens kuun puolivälii mennessä. :)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Re: Lychee A nahkat! -- sivuja saa alkaa laitella!
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- cantarel
Tbh mun mielestä toi on ruma. :D Mut ei sil nyt niin väliä oo, kun en oo näyttelyihmisiä muutenkaan. Mut oishan ne kivemmat kuvat ihan kiva olla mut.. Yyh mul ei oo kuvii! Kiitos sivuista .
Pentuesivu.
Pentuesivu.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Eippä toi munkaan makuun oikein ole, mutta mulla ei oo yhtään mitään kuvia, ainoot "hyvät" on nuo tällä hetkellä. Soopeleista sitten oliski ollu nii... Katotaa jos saan joskus vaihtoon. Jos vaan olis näyttelyä jossakin joskus :D
- cantarel
Jep.. Karmaa. No mut pärjäillään noilla kuvilla nyt ainakin hetki ja jos tulee paremmat eteen niin vaihdetaan? :) Don't stress!
// Joo tehdään näin ja hei, ei paineita! ;)
// Joo tehdään näin ja hei, ei paineita! ;)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Nih.
Varmaan menee kyl kesäks et nii.. No kisailen noilla, ei varmaan EH'ta parempaa saa ja siirryn sit avokuviin joskus.
Varmaan menee kyl kesäks et nii.. No kisailen noilla, ei varmaan EH'ta parempaa saa ja siirryn sit avokuviin joskus.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mun natiaisen sivut tulee leiskanvaihdoksen jälkeen tähän osoitteeseen. Tekasin kuitenkin Pradalle väliaikaisen sivun, jonne päivittelen tulokset sen aikana, kun leiskanvaihto on kesken. :--) Laita kuitenkin tuo ekaksi mainittu sivu pentuesivulle, niin ei mene sisarustenkaan omistajilla sekaisin, mikäli joku tahtoo linkitellä. :--D
Pakko sanoa että aivan ihana idea ilmoittaa pentujen syntymäpainot ja -järjestys! :--D Lisäksi nuo vauvanimet on ihanat. Saisinko soveltaa ideaa itsekin? :--)
Pakko sanoa että aivan ihana idea ilmoittaa pentujen syntymäpainot ja -järjestys! :--D Lisäksi nuo vauvanimet on ihanat. Saisinko soveltaa ideaa itsekin? :--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &