Green Gables B-westiet | YKSI VAPAA PENTU
- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Green Gables B-westiet | sivuja & yksi pentu vapaa!
On kuvia. Mutta mieti tarkkaan, en halua, että tästä pentueesta tulisi paljon palautuksia niin kuin ensimmäisestä. (: Pysyvän kodin siis haluan ehdottomasti. Mutta laita ihmeessä lisätietoa jos kiinnostaa, ja muutkin saa osoittaa kiinnostuksensa jos sellaista löytyy!

- Kirsi
- Höpsö veitikka
Haluaisin neljännen pennun Tinii, mutta en laita kunnon esittelytekstiä ennen ku tiiän et olisko mulla jalostusoikeutta. Mä en halua virtuaalikoiraa ellen mä tiedä, että voin pennuttaa sen: en näe järkeä, että eka kisaan hulluna koiran "valmiiks" ja sitten vaan kuoppaan sen hyötymättä parin vuoden urakasta yhtään mitään.
Että jos ei jalostusoikeutta ole, niin sitten mä tuon itelleni westin. :3

Että jos ei jalostusoikeutta ole, niin sitten mä tuon itelleni westin. :3
- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Ton alotusviestin oon tehnyt niin kauan sitten, että oon vähän muuttanut jo tota jalostussysteemiä siitä. :D Eli kaikille pennuille tulee jalostusoikeus enkä niitä rupea keneltäkään pois ottamaan. Siis kaikki pennut saavat jalostusoikeuden yhteen pentueeseen. 
En usko, että sun tarvii mitään tekstiä sen enempää kirjottaa, vaan uskallan ilman muuta sulle pennun antaa. Nimeä ja sukupuolta? (:

En usko, että sun tarvii mitään tekstiä sen enempää kirjottaa, vaan uskallan ilman muuta sulle pennun antaa. Nimeä ja sukupuolta? (:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Green Gables B-westiet | sivuja | Kirsi
Jee, kivaa! :D Agissa ja näyttelyissä pääasiassa tultaisiin kisaamaan, muita lajeja plussana aina kun luokkiin mahtuu ja ehtii. Pennulla tulee olee piirretyt kuvat, tosin ei vielä aloitettukaan. Kelpaisko nimeksi Blueberry Cupcake ja sukupuoleksi narttu?

- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Green Gables B-westiet | sivuja | Kirsi
Joo kaikki kelpaa! (: Kisautus kuulostaa hyvältä ja pivikokuvat kelpaa mulle. Sivuja voit ilmoitella kun valmistuu. (:
Myös Hannna & Nina, sivuja voi ilmoitella!

Myös Hannna & Nina, sivuja voi ilmoitella!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Green Gables B-westiet | sivuja!
Tässä tulee Rulla! Kuvat ovat siis tulossa, mutta vasta aloitusvaiheessa. Unohdin mainita kisautuksesta vielä luolakokeet ja tuholaistorjunnan, jotka ne pääpäälajit mun terriereillä ovat. Eli agin lisäksi pääsee kyllä elukkajahtiinkin.  

- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Hieno juttu, kiitos sivuista! Pentuesivun saatte huomenna uuteen leiskaan tehtynä. (:
// Rekisteröittekö muuten mielummin itse vai laitanko mä kaikki menemään kunhan saan sivut?

// Rekisteröittekö muuten mielummin itse vai laitanko mä kaikki menemään kunhan saan sivut?
- Iljan
- Kriisissä
Voinpi rekistöröidä itse, kun palaan matkoilta tossa vajaan parin viikon päästä, ko en voi ennen sitä antaa sivujakaan. :) Toivottavasti maltat odotella, voisi olla sit hyvät tsäänssit, että olisin siihen mennessä piirrellyt kuvaakin jo.

- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Selvä. (: Kaikki saa sen sitten itse tehdä. 
Sivuja odottelisin myös Hannnalta. Sanoin aiemmin, että annan aikaa 1.3. saakka joka oli eilen, Ninalle annan nyt vielä sitä lisäaikaa. Jos Hannna ei nyt tule ilmoittautumaan sivujen kanssa 9.3. mennessä, lähtee pentu uuteen kotiin.
Pentuesivua ei tule ehkä sittenkään vielä pariin viikkoon, koska uuden ulkoasun koodia en ole saanut.

Sivuja odottelisin myös Hannnalta. Sanoin aiemmin, että annan aikaa 1.3. saakka joka oli eilen, Ninalle annan nyt vielä sitä lisäaikaa. Jos Hannna ei nyt tule ilmoittautumaan sivujen kanssa 9.3. mennessä, lähtee pentu uuteen kotiin.
Pentuesivua ei tule ehkä sittenkään vielä pariin viikkoon, koska uuden ulkoasun koodia en ole saanut.
- 
				Hannna
- Nakkisotilas
Re: Green Gables B-westiet | sivuja! Hannna!
Anteeks, oon tositosi pahoillani, kaveri joutu sairaalaan niin on ollut vähän häslinkiä tässä. Huomenissa ilmottelen osotteen siulle!

'cause everything is never as it seems

- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Green Gables B-westiet | NINA & HANNA SIVUJA!
NINA & HANNA! 
Odotan sivuja enää 20.3. asti ja jos en sitä ennen niitä ole saanut lähtee koira kiertoon!

Odotan sivuja enää 20.3. asti ja jos en sitä ennen niitä ole saanut lähtee koira kiertoon!
- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Green Gables B-westiet | NINA & HANNA SIVUJA!
Ninalta tiedän saavani sivut, mutta Hannna ei yksityisviesteihini vastannut, joten pentue syntyy kolmella pennulla. Pentuesivun nettiin laitto on jäänyt, mutta kohta senkin näytän vielä. (: 
Ninalta sivuja mahd. pian!

Ninalta sivuja mahd. pian!
- 
				Shanya
- Vuohenruokaa
Re: Green Gables B-westiet | YKSI VAPAA PENTU
Ninalta en saanut sivuja joten yksi urospentu etsii kotia!