Kaikki perustiedot kunnossa. Aijemmin juteltu kasvattajan kanssa, joka antoi luvan koiran myyntiin. Suvullinen. Luonne ja kuvat mukaan, voi myös vaihtaa. Itse toivoisin, että piirretyt kuvat lähtisivät joukkoon, mutta voi toki vaihtaakkin. Kisakalenterista ei löydy mitään huippu suorituksia, paimennuksessa perusrata suoritettu. Näyttelyistä 4 serttiä.
Alempi teksti on kasvattajan käsialaa eli Henjin, joka enemmin kirjoitti jalostuksesta. Itse taas kirjoittaisin kisautuksesta sen verran, että paimennus! Itse en ajokoirien parissa sitä pystynyt kovin neidille tarjoamaan ja nyt toivoisinkin, että Hani pääsisikin paimennus puuhiin. Mielestäni näinkin upealle käyttörodulle tuo kehäkettuilu ei ole niin tärkeää, utta kuvin kisaa tavallaan.
Sen verran mitä olen selaillut ja katsonut, ei sukujen tulisi olla yleisiä. Myöskin molemmilla vanhemmilla pentue on ensimmäinen ja viimeinen. Pentueen kooksi tulee maksimissaan 4 pentua, mutta se syntyy jo yhden pennun kiinnostuksella. Sukua saavat tottahan toki pentujen omistajat tulevaisuudessa jatkaa niin kauan, kuin katselee suvun yleisyyttä ja käyttää järkeään pentueen koossa ja sulhasen/morsiammen valinnassa siinäkin suhteessa.