Varattavissa uudet Jet's rotikat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
pokeri
Alkupalat
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm

Varattavissa uudet Jet's rotikat

Viesti Kirjoittaja pokeri »

Jet's Working Rottweilersin kolmas pentue suunnitteilla! Pentue teetetään mikäli saadaan vähintään kolme varausta. Pennut myydään käyttökoteihin! Tietenkään näyttelyissä ja tokokokeissa käymistä ei kielletä, mutta pääpaino saisi mielellään olla pk-lajeissa.

Eli seuraavanlaista yhdistelmää olen suunnitellut:
i. IP3 BH Idol's Showman
e. IP3 BH Greedy For Gold
Tällä kertaa pentueen vanhemmiksi halusin vähän nuorempia koiria, molemmilla koirilla on siis vielä jonkin verran matkaa tuohon käyttövalioon, jonka niille olen tavoitteeksi asettanut. Molemmat koirat ovat oikein lupaavia ja toimivia pelejä.

Nimiehdotuksia:
u. Chaos Chip Jet
u. Camaro Jet
u. Charming Jet

n. Cosmopolitan Jet
n. Classical Jet
n. Champagne Jet
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
Noina
Vuohenruokaa
Viestit: 1785
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Noina »

Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
pokeri
Alkupalat
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja pokeri »

Neranne kirjoitti:Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
Kuulostaa hyvältä! Oikein mielelläni myyn sinulle pennun, innostiko mikään nuista minun nimiehdotuksista vai haluatko nimetä pennun itse?
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
Noina
Vuohenruokaa
Viestit: 1785
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Noina »

Alustavasti voisin ottaa tuon Bazooka Jetin, mutta mietin vielä asiaa.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
tsiu
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2202
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 11:18 am

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja tsiu »

Lähtiskö mulle narttupentu (Bling Bling Jet)? Ei ole kilpailunäyttöä antaa, olen vasta aktivoitunut virtuaalikoirailussa ja ruvennut kilpailemaan rhodesiankoirieni kanssa agissa, mejässä jne.

Rottweilerin kanssa tultaisiin kilpailemaan suojelussa sekä näyttelyissä. Mikäli sulla on toiveita muidenkin lajien suhteen niin oon valmis kilpailemaan muutakin. Narttu saisi luultavasti tämän koiran kuvat (http://kiana.kuvat.fi/kuvat/PK%2520erik ... eiler3.jpg). Mitä mieltä olet?

http://virtuaaliset.net/chania
pokeri
Alkupalat
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja pokeri »

Vie mennessäsi :) Sivuja jos laitat tähän topaan vkon sisään.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
Noina
Vuohenruokaa
Viestit: 1785
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Noina »

En tajunnut ollenkaan että näille oli jo päätetty syntymäpäivä! Teen sivut piakkoin.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
tsiu
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2202
Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 11:18 am

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja tsiu »

Noina
Vuohenruokaa
Viestit: 1785
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Noina »

  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Spunky
Kanada
Viestit: 1505
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Voi, ehdinköhän vielä mukaan varaukseen? olisin nimittäin superkiinnostunut rotikkavauvasta! Narttua (Born To Be Jet) olisin vailla ja pentu pääsisi aluksi kenneliimme Avénlessiin, josta muuttaa myöhemmin pian valmistuvaan rotikkakenneliini Ronnethalleriin. Pyrimme kilpailemaan aktiivisesti, päälajeina tulisivat ilmeisesti olemaan toko sekä suojelu, mutta näyttelyissä kiertely sekä pelastus ovat myös tähtäimessä. :)
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
pokeri
Alkupalat
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja pokeri »

spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
Spunky
Kanada
Viestit: 1505
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Spunky »

pokeri kirjoitti:spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
Hienoa! Alan heti värkkäämään sivuja.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Spunky
Kanada
Viestit: 1505
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Varattavissa Jet's rotikoita

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Jetan sivut! :)
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
pokeri
Alkupalat
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm

Re: Varattavissa uuden Jet's rotikat

Viesti Kirjoittaja pokeri »

UUSI PENTUE! PENNUT VARATTAVISSA.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with
the pony
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Varattavissa uudet Jet's rotikat

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Tarjoaisin kotia reippaalle, erittäin saalisviettiselle ja terhakkaalle urospennulle yksityisistäni. Aikaisempaa rottweilerkokemusta löytyy käyttölinjan nartusta (Rajavahdin Caste-Helmi), kasvatin nartulla jopa yhden pentueenkin. Muita koirakokemuksia löytyy niin papillonista bullmastiffiin, saksanpaimenkoirat mukaanlukien.

Tottelevaisuus ja suojelu ovat intohimoni. Kilpailen kaikilla palveluskoirarotuisilla koirillani palveluskoiralajeissani ja olen kilpaillut useilla koirilla käyttövalioksi asti. Muita harrastuslajeja joita harrastan on näyttelyt, agility, paimennus, sekä pienimuotoisesti vesipelastus. Uroksella tultaisiin kilpailemaan suojelussa, näyttelyissä, tokossa ja ehkä agilityssä.

Jalostuskoiraa en ole siitä suunnitellut, sillä en luultavasti kasvata enää yhtään rottweilerpentuetta. Jos koiran päänuppi on terve ja terveystulokset ovat priimat (käyttötuloksista ja luonteesta puhumattakaan), lainaan urosta maksimissaan yhdelle nartulle.
Jos haluat katsoa kisatuloksia, niitä löytyy esimerkiksi täältä. Hyvännäköiset kuvat koiralle löytyvät. Nimeksi kaavailin Camaro Jettiä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Vastaa Viestiin