Varattavissa uudet Jet's rotikat
-
pokeri
- Alkupalat
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm
Varattavissa uudet Jet's rotikat
Jet's Working Rottweilersin kolmas pentue suunnitteilla! Pentue teetetään mikäli saadaan vähintään kolme varausta. Pennut myydään käyttökoteihin! Tietenkään näyttelyissä ja tokokokeissa käymistä ei kielletä, mutta pääpaino saisi mielellään olla pk-lajeissa.
Eli seuraavanlaista yhdistelmää olen suunnitellut:
i. IP3 BH Idol's Showman
e. IP3 BH Greedy For Gold
Tällä kertaa pentueen vanhemmiksi halusin vähän nuorempia koiria, molemmilla koirilla on siis vielä jonkin verran matkaa tuohon käyttövalioon, jonka niille olen tavoitteeksi asettanut. Molemmat koirat ovat oikein lupaavia ja toimivia pelejä.
Nimiehdotuksia:
u. Chaos Chip Jet
u. Camaro Jet
u. Charming Jet
n. Cosmopolitan Jet
n. Classical Jet
n. Champagne Jet
Eli seuraavanlaista yhdistelmää olen suunnitellut:
i. IP3 BH Idol's Showman
e. IP3 BH Greedy For Gold
Tällä kertaa pentueen vanhemmiksi halusin vähän nuorempia koiria, molemmilla koirilla on siis vielä jonkin verran matkaa tuohon käyttövalioon, jonka niille olen tavoitteeksi asettanut. Molemmat koirat ovat oikein lupaavia ja toimivia pelejä.
Nimiehdotuksia:
u. Chaos Chip Jet
u. Camaro Jet
u. Charming Jet
n. Cosmopolitan Jet
n. Classical Jet
n. Champagne Jet
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1785
- Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
pokeri
- Alkupalat
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Kuulostaa hyvältä! Oikein mielelläni myyn sinulle pennun, innostiko mikään nuista minun nimiehdotuksista vai haluatko nimetä pennun itse?Neranne kirjoitti:Tätä olen salaa odottanutkin! Olen ehdottomasti kiinnostunut, kirjoitan myöhemmin lisää.
/ Elikkä olisin kiinnostunut narttupennusta rottweilerkenneliini Waldemanniin. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa, joista toinen on jo eläkkeellä. Toinen on oma kasvattiurokseni, jota ehkä käyttäisin tälle uudelle nartulle. Kilpailemme aktiivisesti päälajeina toko ja suojelu. Pelastusta, työkoirakokeita, agilityä ja näyttelyitä sivulajeina. Jalostuskäyttö siis kiinnostaisi, suvun puolesta tämä on mahdollista?
Sivut on vielä rempassa, mutta valmistuvat pikkuhiljaa. Lisäilen teidät linkkilistallemme. :)
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1785
- Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Alustavasti voisin ottaa tuon Bazooka Jetin, mutta mietin vielä asiaa.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2202
- Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 11:18 am
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Lähtiskö mulle narttupentu (Bling Bling Jet)? Ei ole kilpailunäyttöä antaa, olen vasta aktivoitunut virtuaalikoirailussa ja ruvennut kilpailemaan rhodesiankoirieni kanssa agissa, mejässä jne.
Rottweilerin kanssa tultaisiin kilpailemaan suojelussa sekä näyttelyissä. Mikäli sulla on toiveita muidenkin lajien suhteen niin oon valmis kilpailemaan muutakin. Narttu saisi luultavasti tämän koiran kuvat (http://kiana.kuvat.fi/kuvat/PK%2520erik ... eiler3.jpg). Mitä mieltä olet?
http://virtuaaliset.net/chania
Rottweilerin kanssa tultaisiin kilpailemaan suojelussa sekä näyttelyissä. Mikäli sulla on toiveita muidenkin lajien suhteen niin oon valmis kilpailemaan muutakin. Narttu saisi luultavasti tämän koiran kuvat (http://kiana.kuvat.fi/kuvat/PK%2520erik ... eiler3.jpg). Mitä mieltä olet?
http://virtuaaliset.net/chania
-
pokeri
- Alkupalat
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Vie mennessäsi :) Sivuja jos laitat tähän topaan vkon sisään.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1785
- Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
En tajunnut ollenkaan että näille oli jo päätetty syntymäpäivä! Teen sivut piakkoin.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
tsiu
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2202
- Liittynyt: Su Huhti 18, 2010 11:18 am
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1785
- Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 6:25 pm
- Viesti:
-
Spunky
- Kanada
- Viestit: 1505
- Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Voi, ehdinköhän vielä mukaan varaukseen? olisin nimittäin superkiinnostunut rotikkavauvasta! Narttua (Born To Be Jet) olisin vailla ja pentu pääsisi aluksi kenneliimme Avénlessiin, josta muuttaa myöhemmin pian valmistuvaan rotikkakenneliini Ronnethalleriin. Pyrimme kilpailemaan aktiivisesti, päälajeina tulisivat ilmeisesti olemaan toko sekä suojelu, mutta näyttelyissä kiertely sekä pelastus ovat myös tähtäimessä. :)
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
pokeri
- Alkupalat
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
-
Spunky
- Kanada
- Viestit: 1505
- Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Hienoa! Alan heti värkkäämään sivuja.pokeri kirjoitti:spunky, kyllähän tuo onnistuu. sivuja jos saa parin vkon sisään.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
Spunky
- Kanada
- Viestit: 1505
- Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Varattavissa Jet's rotikoita
Jetan sivut! :)
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
pokeri
- Alkupalat
- Viestit: 49
- Liittynyt: Ti Joulu 22, 2009 6:07 pm
Re: Varattavissa uuden Jet's rotikat
UUSI PENTUE! PENNUT VARATTAVISSA.
Love is like a talking pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
First you're like: "Oh Cool, a talking pony."
Then it says something really nasty to you
And hurts your feelings
So then you take drugs so you can get along with the pony
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Varattavissa uudet Jet's rotikat
Tarjoaisin kotia reippaalle, erittäin saalisviettiselle ja terhakkaalle urospennulle yksityisistäni. Aikaisempaa rottweilerkokemusta löytyy käyttölinjan nartusta (Rajavahdin Caste-Helmi), kasvatin nartulla jopa yhden pentueenkin. Muita koirakokemuksia löytyy niin papillonista bullmastiffiin, saksanpaimenkoirat mukaanlukien.
Tottelevaisuus ja suojelu ovat intohimoni. Kilpailen kaikilla palveluskoirarotuisilla koirillani palveluskoiralajeissani ja olen kilpaillut useilla koirilla käyttövalioksi asti. Muita harrastuslajeja joita harrastan on näyttelyt, agility, paimennus, sekä pienimuotoisesti vesipelastus. Uroksella tultaisiin kilpailemaan suojelussa, näyttelyissä, tokossa ja ehkä agilityssä.
Jalostuskoiraa en ole siitä suunnitellut, sillä en luultavasti kasvata enää yhtään rottweilerpentuetta. Jos koiran päänuppi on terve ja terveystulokset ovat priimat (käyttötuloksista ja luonteesta puhumattakaan), lainaan urosta maksimissaan yhdelle nartulle.
Jos haluat katsoa kisatuloksia, niitä löytyy esimerkiksi täältä. Hyvännäköiset kuvat koiralle löytyvät. Nimeksi kaavailin Camaro Jettiä.
Tottelevaisuus ja suojelu ovat intohimoni. Kilpailen kaikilla palveluskoirarotuisilla koirillani palveluskoiralajeissani ja olen kilpaillut useilla koirilla käyttövalioksi asti. Muita harrastuslajeja joita harrastan on näyttelyt, agility, paimennus, sekä pienimuotoisesti vesipelastus. Uroksella tultaisiin kilpailemaan suojelussa, näyttelyissä, tokossa ja ehkä agilityssä.
Jalostuskoiraa en ole siitä suunnitellut, sillä en luultavasti kasvata enää yhtään rottweilerpentuetta. Jos koiran päänuppi on terve ja terveystulokset ovat priimat (käyttötuloksista ja luonteesta puhumattakaan), lainaan urosta maksimissaan yhdelle nartulle.
Jos haluat katsoa kisatuloksia, niitä löytyy esimerkiksi täältä. Hyvännäköiset kuvat koiralle löytyvät. Nimeksi kaavailin Camaro Jettiä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies