Niitä haukkumattomia
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Niitä haukkumattomia
Hyvin sopii :)
-
femm
- Kriisissä
Tässä sivut
http://www.rantaminttu.net/koruton/jedi.htm
http://www.rantaminttu.net/koruton/jedi.htm

taukoilua virtuaalikoirista
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
cocoa
- Sumopainija
Heips,
Olen nyt ollut vähän tauolla kaiken oman jutun takia.
Nytkin minulle tulee pieni tauko kun ensin suuntaan pohjoseen, kotiudun sieltä ja lähten ulkomaille :)
Tosin sen jälkeen "hyppään taas mukaan"
Eli ottaisin mielelläni pennun! Aktiivisesti sen kanssa alkaisin toimimaan vasta joskus huhtikuussa.
Nimestä ihan vain että voisiko se olla "astetta parempi" vai pitääkö parempi sana olla edessä?
Olen nyt ollut vähän tauolla kaiken oman jutun takia.
Nytkin minulle tulee pieni tauko kun ensin suuntaan pohjoseen, kotiudun sieltä ja lähten ulkomaille :)
Tosin sen jälkeen "hyppään taas mukaan"
Eli ottaisin mielelläni pennun! Aktiivisesti sen kanssa alkaisin toimimaan vasta joskus huhtikuussa.
Nimestä ihan vain että voisiko se olla "astetta parempi" vai pitääkö parempi sana olla edessä?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Parempi edessä :) Mielelläni mä sulle pupsin annan ja vielä kun sukupuolen kerrot & nimen keksit niin kaikki on ok.
edit // Ärmy sai ensimmäisen CACIB:nsa Norjan voittajasta samalla kun sai tittelinkin sieltä vPNORW-11. Ruotsin voittajassa sama tuomari joten toivotaan, että menee yhtä hyvin.
Annan teille jo pentuesivun niin sieltä voi katsella sukutaulua ja muita pentuetietoja.
edit // Ärmy sai ensimmäisen CACIB:nsa Norjan voittajasta samalla kun sai tittelinkin sieltä vPNORW-11. Ruotsin voittajassa sama tuomari joten toivotaan, että menee yhtä hyvin.
Annan teille jo pentuesivun niin sieltä voi katsella sukutaulua ja muita pentuetietoja.
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Tässä Jääkyyneleen Parempi Näyttelijä eli tutummin Lennin sivut.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
cocoa
- Sumopainija
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kiitos molemmille sivuista! welmu voisi vaihtaa kasvattajakohtaan Jääkyyneleen ja cocoan sivulla isän kohdalla on väärä nimi.
Ja welmulta kaipaisin edelleen s-posti osoitetta, että voin laittaa sen pentuesivulle.
Onnea maailmaan penneleille! Vaikka syntyvätkin vasta ylihuomenna niin kaippa sitä voi onnittelut laitella jo kaikille. Toivoisin, että rekisteröitte pennut, jos ette halua / jaksa niin minä voin hoitaa sen kuhan vain sanotte siitä :)
Ja welmulta kaipaisin edelleen s-posti osoitetta, että voin laittaa sen pentuesivulle.
Onnea maailmaan penneleille! Vaikka syntyvätkin vasta ylihuomenna niin kaippa sitä voi onnittelut laitella jo kaikille. Toivoisin, että rekisteröitte pennut, jos ette halua / jaksa niin minä voin hoitaa sen kuhan vain sanotte siitä :)
-
cocoa
- Sumopainija
Mitenköhän mä siinä onnistuin :D tai laitoin Figaron nimen siihen kohtaan.. No nyt on korjattu!
-
welmu
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Sähköpostini on aune.hakula@gmail.com (:
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kiitos welmu! Kakrut syntyivät kaksi päivää sitten ja ovat valmiita muuttamaan omiin koteihinsa. (: