Kiitos paljon Nath! Laittelen nää tein ehdotukset korvan taakse jos päätän muokkailla tuota ulkoasua. Vaikken ihan sisäistänytkään miten söpö pentukuva voi tehdä ulkoasusta halvan oloisen.

Tai että millälailla joku kiekurakuvio tekee sivusta paremman kuin koirakuva. Tietty voisin laittaa taustaksi jonkun kuvion, mitä säkin ehdotit, mutta ikävä kyllä tosi harvat pääsee mun laatusyynistä läpi.
Eihän se pienten alkukirjainten käyttö tyylitellyn näköistä ole, mutta tossa fontissa on mun ahdaskatseisen perfektionistimielen läpi katsottuna pari isoa kirjainta, jotka ovat niin hirveän näköisiä, että niitä ei kestä katsella, esimerkiks iso W. Tiedän että tää on säälittää, mut mä en oikeasti voi katsella tota sivua jos siinä on yksikin W- tai A-kirjain.

Samoja kriisejä mulla on muidenkin fonttien kanssa, esimerkiksi tahomaa en voi käyttää koska siinä a-kirjain on ällistyttävän ruma. Onhan noi kyllä kurjat noi pikkukirjaimet. Kuten myös mun perfektionismi.
Pakko muuten nillittää tuosta kun sanoit, että "kaikki koneellani toimivat fontit on kokeiltu ja mikään muu ei miellyttänyt yhtä paljon" - se, että jokin erikoisempi fontti näkyy sinun koneellasi ei tarkoita sitä, että se näkyisi samalla tavalla myös kaikilla muilla, jos heidän koneidensa fonttikansiosta ei tuota kyseistä fonttia löydy. Luultavasti minä näen sivuston fontin ihan eri tavalla kuin sinä näet sen omalla koneellasi, koska minun koneellani ei tuota fonttia ole. Tästä syystä suositellaan käytettäväksi yleisimpiä fontteja, jotka löytyvät jokaiselta koneelta.
Tästä tuli mieleen. Mitä se haittaa jos kyseinen fontti ei näy jonkun toisen koneella? Mulla se näkyy ja mulle riittää se. Tosin trebuchet ms mulla menee jotenkuten seulasta läpi, joten sitä voisin tohon kokeilla.
// Onko etusivu & Ayan sivu nyt parempi?