Aina Eloisan lunneja SYNTYNEET
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
Re: Aina Eloisan lunneja
Joo Valon sivut ovat väliaikaiset, en ole vielä tehnyt niitä virralisia sivuja, siksi suoralinkitetyt kuvat ja puuttuva sukutaulu. Yritän hoitaa ne mahd. pian, kuviin on kuitenkin luvat. Isällä ei ole sivuja koska isä on evm.(ei virtuaalimaailmassa), Aina Eloisan sivuilta ei pääse vielä koirien sivulle koska sivut ovat vaihtamassa ulkoasua. Mut joo yritän korjata nämä tässä lähiaikoina.
Ja suur kiitokset sivuista. ;)
//Sainko vielä udella missä lajeissa aijot kisata, sekä onko sinulla aikeissa käyttää Peppiä joskus jalostukseen.
Ja suur kiitokset sivuista. ;)
//Sainko vielä udella missä lajeissa aijot kisata, sekä onko sinulla aikeissa käyttää Peppiä joskus jalostukseen.
Anna mun olla syypää sun hymyyn
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Jaa, okei, selvä. :>
"kilpailtaisiin varmasti pennulla niissä peruskilpailuissa: agility, varmaan näyttelytkin tulee vastaan joskus, toko voitaisiin mennä loppuun, ja jos pennulla innostusta riittää niin miksei myös VEPE. :>"
"kilpailtaisiin varmasti pennulla niissä peruskilpailuissa: agility, varmaan näyttelytkin tulee vastaan joskus, toko voitaisiin mennä loppuun, ja jos pennulla innostusta riittää niin miksei myös VEPE. :>"
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Hyvää päivää.
En oo varma ootko lukenu mun viestin, mutta kuiteskin, ihan huviksen nostelen. :D
En oo varma ootko lukenu mun viestin, mutta kuiteskin, ihan huviksen nostelen. :D
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
Kuuloostaa hyvältä. ;) Teen omani sivut pian, olin koko viikonmökillä niin en ole ehtinyt täällä käydä...
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Ihana karvapallero tuo Kiira. ;>
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
Tein nyt Pentuesivun. Lähetän myös rekisteröinti hakemukset VMKL:llään, jos et sitä vielä ehtinyt tehdä.
Onnea kisakentille, toivottavasti saan välillä kuulumisia. ;)
//Jos muuten näyttelyihin haluat niin voi noilla kuvilla kokeilla. Voin myös kuvata kouvola kr:ssä/porvoo kr:ssä jos sinne nyt muita kun oma tulee ;) ;)
Onnea kisakentille, toivottavasti saan välillä kuulumisia. ;)
//Jos muuten näyttelyihin haluat niin voi noilla kuvilla kokeilla. Voin myös kuvata kouvola kr:ssä/porvoo kr:ssä jos sinne nyt muita kun oma tulee ;) ;)
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Mä oonkin jo rekisteröinyt tuon Pepin. :> VTR'ään, VTR-10366 on tunnus. :--)
Kiitoksia paljon. :> Mä alan kilpailla heti kun tulee kilpailuja vastaan, enkä kilpaile ns. pakolla. Aktiivisesti kuitenkin koitan kilpailla. ;>
Oih, hei, jos vaan viitteisit nii pari kuvaa mulle? Kun mä kuitenkin toivoisin rakennekuvaa Pepistä, koska kaikkiin koiriin toivoisin saavani rakennekuvat. Lunnihauveleita vaan on tosi vaikee löytää. :s
Kiitoksia paljon. :> Mä alan kilpailla heti kun tulee kilpailuja vastaan, enkä kilpaile ns. pakolla. Aktiivisesti kuitenkin koitan kilpailla. ;>
Oih, hei, jos vaan viitteisit nii pari kuvaa mulle? Kun mä kuitenkin toivoisin rakennekuvaa Pepistä, koska kaikkiin koiriin toivoisin saavani rakennekuvat. Lunnihauveleita vaan on tosi vaikee löytää. :s
-
Memmu
- Epätoivoinen katse
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
Tungen nyt Valon kasvattajana tänne. Voin piirtää pennuille kuvia, jos omistajille kelpaa, mutta mutta mukavaa saada omalle virt. koiralle lapsenlapsia!
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad