...Tai jotain sinne päin, saksan taidot ruosteessa :P Mä nyt vihdoin ja viimein tein sen mitä oon ajatellu jo kauan: siirrän mun ryttynaamat von Laichzeitin kenneliin. Tarkoitus ois supistaa muutenkin vähän tätä mun toimintaa, jottanotta taitaa olla niin, että Untuvaunen ja Piquantin kennel kuolee :O Mutta ei hätiä mitiä, se ei tapahdu ainakaan vielä, ja ne, joiden kasvatin omistan, nou hätä! En myy yhtäkää koiraa pois :)
Noniin, itse asiaan. Laiskistuin, käytin wix.com:ia sivujen tekoon. Sitten kun sain ne näinkin valmiiksi, mietin, toimiiko ne edes kaikilla. -.- Jotta, sanoisittako työ, toimiiko vai ei? :D
Von Laichzeit kasvattaa siis ranskanbulldoggeja ja mopseja! Oon virtuaalimaailmaan saattanut jo yhden ranskispentueen ja kaksi mopsipentuetta Untuvaunen ja Piquantin kennelnimen alle. Mutta täst eespäje ryttyiset syntyvät tämän kennelin nimen alle. :)
No jah, eipä kai kummosempia nyt. Sivut hieman keskeneräiset vielä.
VON LAICHZEIT
Enpäs viitsinyt tehdä toista topiikkia, joten ängen tähän myös mainostusta Bielkestä! :) Eli Bielkessä on uusi ulkoasu, jota saa mennä ihastelemaan
Tervetuloa Bielkeeeeeeen! :)